Bakklandet legekontor

Sverres gate 23 7800 Namsos

Siste vurderinger av behandlere ved Bakklandet legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kent Angelo Skrevet

Forberedt til en har time. Tar en på alvor å lytter. Forklarer etter hvert. Følger en opp å gir tilbakemld enten via sms eller telefon. Meget godt fornøyd med min fastlege 👍😃

Faglig dyktig!

Lege: Åse Kopreitan Nordseth Skrevet

Tar seg god tid, faglig dyktig og er tillitsfull. Løsningsorientert og lydhør. Kan absolutt anbefales!

Trygg og imøtekommende

Lege: Jannike Reymert Skrevet

Er imøtekommende og vennlig med fin humoristisk sans.
Føler du blir ivaretatt og lyttet til.
Gruer meg aldri til legebesøk der.

Avfeiende og uinteressert

Lege: Jannike Reymert Skrevet

Jannike hoppet til feilaktige antakelser og stilte ikke gode spørsmål. Om du ønsker en lege som har tid til deg og møter deg med omsorg og likeverd er ikke dette riktig lege for deg. Men om du ønsker noen som ikke tar deg seriøst og får deg til å føle at hun har kontroll og blir fort ferdig er hun vel helt ok.

Sist sommer hadde jeg ikke vært til lege på 6 år og ønsket en generell helsesjekk og allergitest, i tillegg til et par andre ting. Jeg har plagdes med reaksjon på støv eller mugg. Svaret jeg fikk var at da kan jeg jo bare unngå den situasjonen der jeg får reaksjon. Jeg fikk inntrykk av at jeg var ganske dum som ikke skjønte det selv. Greit nok, jeg fortsetter å ta allergimedisin fra søstra mi.

Hun fortalte meg deretter at det er unødvendig å dra til lege om man er 25 år og ikke har noe spesifikt som man plages med. Jeg ønsket egentlig å snakke om at jeg hadde hatt uregelmessige blødninger og å sjekke muligheter for å skaffe psykolog, men til da klarte jeg ikke å hverken tenke eller huske hva jeg kom dit for, siden jeg følte meg krenket og flau. Kanskje jeg burde ha skrevet ned hva jeg ville prate om, men hennes manglende evne til medmenneskelighet er likevel ikke greit i et slikt yrke.

Den eneste veiledningen jeg fikk var å ta tilskudd av D-vitamin - fordi jeg tydeligvis ikke hadde vært mye ute den sommeren. Hvilket jeg hadde. Jeg blir bare ikke brun, og bruker i tillegg solkrem fordi hudkreft faktisk er en greie. Bytter lege. Betaler ikke for å bli avfeid og krenket.

Manglende empati og rutinepreget.

Nøkkelord:
- Rutinepreget.
- Lite empati.
- Ingen tillit ble etablert etter gjentatte legebesøk.
- Sentralt legekontor i sentrum.
- Imøtekommende ansatte i resepsjonen.
- Greit å få tak i legetime.