Jannike Reymert

Bakklandet legekontor

1985

Bakklandet legekontor Telefonnummer74 20 90 4074 20 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sverresgate 23 7800 Namsos
Jannike Reymert er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Jannike Reymert

Manglende empati og rutinepreget.

Nøkkelord:
- Rutinepreget.
- Lite empati.
- Ingen tillit ble etablert etter gjentatte legebesøk.
- Sentralt legekontor i sentrum.
- Imøtekommende ansatte i resepsjonen.
- Greit å få tak i legetime.

En utrolig dyktig lege

Jeg har hatt en del leger, men for første gang har jeg en lege som er effektiv, følger opp og gjør en grundig jobb. Hun er dyktig og faglig oppdatert. Det jeg synes er viktigst er faktisk at får en føle til at hun har hørt deg, tar deg på alvor og følger opp. Jeg føler meg godt ivaretatt og anbefaler denne legen på det varmeste.

Godt førsteinntrykk!

Nettopp hatt min første konsultasjon hos Jannike. Svært enkelt ærend (celleprøve) som kunne vært unnagjort på 2 minutter, særlig siden jeg dessverre var 5 minutter for sen til timen. Forsinkelsen tok hun med godt humør, og hun tok seg tid til å notere bakgrunnsopplysninger siden jeg var ny pasient hos henne, spørre nærmere om eventuelle underlivsplager og prevensjon, sjekke at registrert postadresse var korrekt, og litt småprat. God informasjon om oppfølging av prøven. Effektiv, men samtidig nøyaktig og grundig er mitt førsteinntrykk.

Svært fornøyd

Jeg opplever jannike reymert som svært direkte, dette kan være enkelte ikke liker helt, men for meg er dette et svært godt trekk hos en fastlege. Jeg har også opplevd å være i konflikt med en avdeling på sykehuset, der jannike stilte opp helt og holdent! Jeg fikk opplevelsen av at hun kjempet for at pasienten hennes skulle få det beste tilbudet, og at hun konfererte med spesialister for at dette skulle være mulig. Jannike er en ærlig lege, rett fram, tror ikke dette er legen du vil ha om du bare vil høre det du vil, men absolutt legen du vil ha om du vil holde deg frisk.

Alltid hyggelig og imøtekommende.

Hun lytter til meg. Gir meg råd og veiledning - ikke bare en resept og sykmelding.
Gir råd om alternative behandlingsmåter som f.eks. laserbehandling osv.
Gir klar tilbakemelding om hva som feiler og hva som må til for å bli frisk.