Porsgrunnsgynekologene

Storgata 125, 2. etasje 3915 Porsgrunn

Siste vurderinger av Porsgrunnsgynekologene

Kjempedyktig og hyggelig!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Jeg følte at Linn både var forberedt til timen, kunnskapsrik og løsningsorientert! Hun var også veldig behagelig som behandler. Kan absolutt anbefales! Jeg var nervøs men gikk ut fra rommet med en god følelse.

Linn er super bra, de som tar tlf bør revurdere yrke

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er den beste, en behagelig og fantastisk lege med sinnsykt mye kunnskap!

Det som trekker ned på stjenene er KUN de som tar imot tlf «for» hun. Selvom jeg har fått beskjed å ta kontakt direkte, så sier de at jeg må via fastlege, og er utrolig syrlige når man er i en svært sårbar situasjon. Og fikk beskjed å ta direkte kontakt pga jeg skulle raskt få time etter hva vi avtalte. Forferdelig å snakke med de som virker totalt uinteresserte. Virker som de KUN er der for å få dagen til å gå å få penger.

Veldig dårlig service på telefon (ikke av lege, men de som svarer på telefon)

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Legen er kjempeflink og grei, men de som svarer på telefonen er veldig avvisende og avbryter deg når du snakker. De burde fått et kurs i hvordan de behandler pasienter som tar kontakt.

Helt fantastisk

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er profesjonell i alle ledd, hun forklarer godt, er rolig og imøtekommende. Hun har fulgt opp både før/i svangerskap og celleprøver/prenvensjon å har hatt henne i snart 7 år. Ville aldri byttet henne ut! Føler meg trygg hos Linn. Hun anbefales på det varmeste.