Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Anbefales/Bollekinn

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Har hatt "bollekinn" hele livet og valgte å operere meg hos Kenneth Chiu. Jeg er fornøyd med resultatet, han var nøye med å informere om mulige komplikasjoner. Resultatet ble pent og har nå mindre "puffy/rundere" kinn. Etter operasjonen var det enkelt å kontakte han hvis jeg hadde spørsmål, han svarer ekstremt fort noe som er betryggende.

Neseoperasjon 10/10

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har hatt en sekundær neseoperasjon hos Kenneth. Forrige kirurg gjorde et dårlig utgangspunkt bare verre, og det har vært skummelt å legge seg under kniven igjen. Jeg vil gi kred til både Kenneth og koordinator, Stine, som alltid har stått med åpne armer om det har vært spørsmål eller bekymring. Nesen min var en vanskelig case, og Kenneth har aldri lovet mer enn hva som var realistisk. Jeg vil si meg enig med de som har skrevet at han ikke overselger noe. Heller tvert i mot. Han har vist et tydelig ønske om at forventningene mine skal være sunne. Jeg er derfor allerede svært positivt overrasket over hvor bra resultatet faktisk er (4 uker post op), selv om den fortsatt er hoven og det beste ligger foran.

Nesen var veldig skjev og ekstra brusk fra ribbeinet mitt måtte hentes for å rekonstruere den. Det har ikke føltes skummelt for de som lurer på det. Det krever erfaring, presisjon og dyktighet for å få til det Kenneth har fått til. Resultatet er at jeg nå puster 100% bedre enn før, og ikke minst matcher endelig selvfølelsen min med den kroppsdelen jeg alltid har vært selvbevisst på. Det har blitt sagt at om noe virker for godt til å være sant, så er det ofte det. Det stemmer ikke i dette tilfellet :)

Tusen takk til Kenneth og hele Asteta teamet. Dere har vært helt rå, og pasient/kundereisen har vært fantastisk fra begynnelse til slutt.

Anbefales/Neseoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Har operert nesen hos Kenneth ved Asteta clinic. Dette var en sekundær operasjon, har tidligere blitt operert av en annen kirurg, dessverre endte det opp med et elendig resultat. Kenneth rettet opp i det kosmetiske og ordnet med det funksjonelle i tillegg. Hyggelig og ærlig kirurg som ikke gir urealistiske forventninger, han var veldig tydelig på risiko og mulige komplikasjoner for mitt utgangspunkt. Opplevde konsultasjonen som svært betryggende, han bruker god tid og svarer på alle spørsmål.

Opplevde han og pasientkordinatoren som svært punktlig, de holder time-avtaler og ringer opp til oppgitte tidspunkt, noe jeg som pasient setter pris på. Fikk i tillegg god informasjon både i forkant og etterkant av operasjonen. Jeg kan trygt anbefale Kenneth om du vurderer å operere nesen, her får mann en ærlig og dyktig kirurg som ikke forsøker å selge inn operasjoner.

Sett som menneske og godt ivaretatt

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg kontaktet Asteta etter å ha vært til vurdering hos en annen privat aktør. Valgte Asteta etter en anbefaling fra en venninne som har blitt operert av Kenneth før. Å gå inn i lokalene fikk meg til å føle ro. For en nydelig resepsjon 😊 Å møte Kenneth og ta av seg klær og vise det man skammer seg mest over - var ikke noe problem. Følte virkelig at han så meg og ga meg følelsen av at en operasjon ville gi meg en helt annen hverdag. Følelsen av å bli sett, og å kunne velge en operasjon som ville gi meg en bedre hverdag og bedre livskvalitet gjorde at det var lett å velge Asteta som firma og Kenneth Chiu som kirurg. Å kunne ta kontakt med han når man hadde spørsmål og få svar med en gang er så viktig for meg som pasient. Stine gjorde også en fantastisk jobb med å få meg til å føle ro rundt å velge denne operasjonen. Jeg fikk klare ting å finne ut av før operasjonen, som tidligere epikriser og ny ekg fra lege, gjør virkelig at jeg følte at de tok meg som person på alvor. Å møte klar til operasjon var ikke vanskelig, alt var i orden, medisiner og resepter var skrevet ut og jeg kom inn til en kirurg som var glad på mine vegne- som uttrykte glede for å kunne gjøre dette for meg. Det var så trygt og godt. Operasjonen gikk kjempebra og ingen komplikasjoner. Hadde et sår i en skjøt sendte Mail med bilde, fikk svar innen en time en søndagskveld, med alternativer på å løse dette. Jeg valgte å reise på kontroll hos Kenneth. Fikk raskt time og han renset såret og virkelig var glad på mine vegne på hvor bra dette var blitt. Jeg tok omvendt t-snitt, fettsuging av buk og sying av magemuskler samt fjernet en stor fettsamling på hofte. 6 uker etter operasjon har jeg gått ned 3 buksestørrelse og all hevelsen er ikke borte enda, engang 😊 vil du bli sett av kirurgen og behandlet kjempe bra - så er virkelig Asteta og Kenneth Chiu å anbefale

Neseoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Opererte nesen hos Kenneth Chiu i juni 2022. nesen ble akkurat slik jeg ønsket, og jeg puster nå perfekt gjennom nesen. Jeg følte meg veldig trygg gjennom hele prosessen, oppfølgingen både før og etter operasjonen var super, han var tilgjengelig på tlf/sms/klinikken ved behov.