Ringvoll Helse AS

Ringvoll Senter 1D 1827 Hobøl

Siste vurderinger av behandlere ved Ringvoll Helse AS

Helt grei lege, men dårlig service

Lege: Milena Trbojevic Skrevet

Første ledige time etter 10-12 arbeidsdager ved bestilling av time til meg selv. Men med barna får en time på dagen.

Kommet inn 5 min forseint til time en gang, resten av gangen har vi ventet fra 30 min til 1,5 time på de årene jeg har hatt henne.

Helt grei lege når du kommer inn, bruker kanskje litt for lang tid. Ofte vikarer, men flinke vikarer.

Lytter og tar seg tid, kompetent

Lege: Milena Trbojevic Skrevet

Min erfaring med Milena er at hun hører det jeg sier, tar seg tid til meg som pasient. Hun fokuserer ikke på pc`n men oppmerksomheten er mot meg som pasient. Det skal mye til for at jeg skal overveie å bytte ut henne som min fastlege.

Flink

Lege: Milena Trbojevic Skrevet

Flink, men utrolig upålitelig når det gjelder avtaler. Jeg har den første timen i dag. Kl 8.20. Legen har ennå ikke kommet på jobb, 13 min forsinket. Dettd er ikke uvanlig. Antar at jeg ikke kommer inn før nærmere 9. Det er ikke flrste gang. Lite respekt for pasientene. Så synd, da Milena er kjempeflink og en flott person.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Milena Trbojevic Skrevet

Milena er en lege som tar seg tid til pasietene sine selv om hun er forsinket. Ofte ventetid, men det er verdt å vente på en lege som hører på deg og tar deg på alvor. Har hatt Milena som fastlege i 1 år og jeg kommer ikke til å bytte henne ut. Anbefales.

Lytter og tar seg god tid

Lege: Milena Trbojevic Skrevet

Selv om det ofte er ventetid før man kommer inn, så opplever jeg å bli møtt med empati og forståelse hver gang. Hun er tillitsfull og rolig. Opplever at hun er dyktig på psykisk helse og lever seg inn i vanskelige situasjoner.