Skatval Legekontor

Skatvalsvegen 126 7510 Skatval

Siste vurderinger av behandlere ved Skatval Legekontor

En fastlege som bryr seg.

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

En fastlege som det er godt å prate med, god på å se hele mennesket, god til å lytte, har humor og deler av sine egne private erfaringer. En fastlege man føler seg trygg og ivaretatt hos.

Faglig dyktig og særdeles behjelpelig

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Dyktigste fastlegen jeg har hatt hittil. Skifter lege pga. flytting. Har gitt utmerket støtte i langvarig sykdom. Har vært en god støttespiller ovenfor NAV og skrevet gode medisinsk uttalelser på etterspørsel. Anbefales!

Direkte og åpen

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Min fastlege i over 20 år. En kjempekar. God å snakke med når man sliter. Mista han dessverre når han flyttet🥺

Utrolig trygg og omsorgsfull lege

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Jeg har hatt Leraand som fastlege minst i 20 år,en fantastisk flink å kunnskapsrik lege jeg føler meg trygg å godt mottatt av.En lege med mye sympati og forståelse.Han har også en fin humor når det passer å komme med det.Så utrolig takknemmelig for at jeg har han som fastlege.

Lege med glimt i øyet

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Han har vært min fastlege i 20 år og jeg må vel si at det er takket være han at jeg lever. Han stiller diagonosen ganske kjapt takket være sin erfaring og menneskelig innsyn. Dessuten" ser " han pasienten, tar en spøk og tåler en spøk. Rolig og behersket i alle situasjoner.
Anbefales.