Skatval Legekontor

Skatvalsvegen 126 7510 Skatval

Siste vurderinger av behandlere ved Skatval Legekontor

Fantastisk lege!!

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Har hatt Jørum som lege i over 25 år,(desverre ikke lenger) og han er en fantastisk lege og et fantastisk menneske!!
Enn om alle leger kunne vært som han...
Anbefales varmt!

Seriøs lege

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Til å begynne med tenkte jeg at dette går ikke bra- henne kan jeg ikke gå til. Men etterhvert som man blir «kjent» med legen ser man at hun tar deg på alvor, men hun gjør også det leger er ment å gjøre, henviser deg dit du skal henvises og tar symptomer på alvor. Hun gir seg ikke før man er undersøkt og utredet. Hun er effektiv i håndteringen, og det er vi nok ikke vant til fra mange leger som sitter og er hyggelige i det uendelige. Jeg er avhengig av en lege som tar meg på alvor og det gjør hun. Dét er det jeg går til legen for.

Meget dyktig

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt. Flink til å lytte og forklare. Reagerer raskt ved behov for ekstern oppfølging.

Beste legen ever😤💙

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Har vært en utrolig lyttende, empatisk forståelsesfull lege for meg når det gjelder kronisk sykdom mm. Ikke minst når jeg åpnet opp for hva jeg hadde vært gjennom med sexuelt misbruk som barn og tenåring. Du tok umiddelbart kontakt med Østmarka traumesenter der jeg fikk uvurderlig hjelp etter mange år med taushet, skam, skyldfølelse og å leve med flink pike syndrom for å dekke over. Du har en fantastisk humor jeg deler. Ønsker deg alt godt videre som lege og håper jeg finner en lege av samme kaliber som deg🙏 tusen tusen takk💙

Kunnskapsrik, trygg og tillitsfull

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Fantastisk fastlege som jeg har hatt i 21 år. Dessverre mister jeg han 1 mai. Da han slutter som fastlege i Trondheim.