Skatval Legekontor

Skatvalsvegen 126 7510 Skatval

Siste vurderinger av behandlere ved Skatval Legekontor

Totalt ikke tilgjengelig

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Har over noen år prøvd å få kontakt med Ines. Har hatt et et lårbeinsbrudd, ingen mulighet til kontakt om det. Har hatt en skive utglidning i ryggen hvor jeg måtte til legevakten, uten mulighet til å få kontakt med Ines. Har flere ganger prøvd det. Har også to andre medisinske problemer, men igjen ingen mulighet til kontakt med henne. Hun er etter min mening totalt fraværende for personer med henne som fastlege. ??

Verdens beste Doktor

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Jeg har vært så heldig å hatt Dr. Nils Ivar som min fastlege helt fra jeg var fem år. Som ingen overraskelse er han fortsatt min og familien sin fastlege. Jeg er i dag 31 år og har hatt han bokstavelig talt i en mannsalder. Dr. Nils Ivar får mine varmeste og beste anbefalinger. Dette er en fastlege som kan å behandle pasienter ut i fra deres behov og bruke sin kompetanse til å forbedre pasientenes liv og helse. Han etablerer tillit svært raskt, da han tar pasienten på alvor. Med hans brede kompetanse innen behandling føler jeg og familien oss alltid godt ivaretatt. Tusen takk for behandling i verdensklasse!

Beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Det er synd at jeg flyttet fra Stjørdal for Ines var den perfekte lege. Veldig imøtekommende og dyktig.

Fantastisk lege!!

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Har hatt Jørum som lege i over 25 år,(desverre ikke lenger) og han er en fantastisk lege og et fantastisk menneske!!
Enn om alle leger kunne vært som han...
Anbefales varmt!

Seriøs lege

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Til å begynne med tenkte jeg at dette går ikke bra- henne kan jeg ikke gå til. Men etterhvert som man blir «kjent» med legen ser man at hun tar deg på alvor, men hun gjør også det leger er ment å gjøre, henviser deg dit du skal henvises og tar symptomer på alvor. Hun gir seg ikke før man er undersøkt og utredet. Hun er effektiv i håndteringen, og det er vi nok ikke vant til fra mange leger som sitter og er hyggelige i det uendelige. Jeg er avhengig av en lege som tar meg på alvor og det gjør hun. Dét er det jeg går til legen for.