Ivar Morten Jørum

Sivert Thonstadsvei 7 7072 Heimdal
Ivar Morten Jørum er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ivar Morten Jørum

Er der altid for meg.

En snill å omtenksom lege, Føler at han meg seriøst og er veldig profesjonell hver gang. Har bestandig en hyggelig tone.

Jeg vil ikke ha noen annen fastlege

Får alltid time raskt ved behov. Føler legen har god oversikt over min helse. Symptomer blir lyttet svært godt til og jeg blir henvist videre til røntgen eller spesialist når noe ikke kan avklares med en gang. Årlige kontroller hvor et par ting alltid følges nøye opp uten stress og stoppeklokke gir trygghet.

Suveren

Tar meg på alvor, og sender heller en henvisning for mye bare for å evt avkrefte noe. Lytter alltid til det jeg sier, og har et "glimt i øyet" som gjør at jeg alltid føler meg trygg der.

Veldig flink og forståelsesfull lege

Har ingen negative ting og si om Ivar Morten Jørum.

Varierende

Det har vært varierende hvordan Jørum har tatt i mot meg som pasient.

I noen situasjoner er han kjempe dyktig: lytter og tar sykdommen/problemet på alvor. Han finner en løsning/ lager en handlingsplan eller henviser meg videre til annen aktuell fagekspertise.

Andre ganger hender det at Jørum ikke lytter eller tar mine bekymringer angående symptomer på alvor.
Jeg har i tillegg opplevd å bli latterliggjort når jeg kommer med uttalelser/spørsmål, som kanskje viser min"uvitenhet/naivitet" som pasient. Jørum kan både le og svare/avkrefte uttalelsene på en måte som for meg oppfattes som nedlatende.