Møllebakken Legekontor

Møllebakken 4 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebakken Legekontor

Lite empatisk

Lege: Vita Berget Skrevet

Har vært fornøyd med henne tidligere og hun har tatt meg alvorlig når jeg har nevnt om fysiske plager.

Men når det gjelder psykiske plager, styr unna! Så lite empatisk og ikke minst frekk. Hever stemmen om du sier imot og gir deg stygt blikk samtidig.

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Vita Berget Skrevet

Lytter godt etter pasienten, veldig kunnskapsrik. Henviser til spesialisten, hvis det trengs (selv om plagene var ikke langvarige).

Fikk også fjernet p-staven - strålende arbeid. Gikk kjempe fort og uten komplikasjoner, selv om staven ble skikkelig inngrodd.

Tillitsvekkende og behagelig

Lege: Ole Andreas Stølen Skrevet

Legen tar pasienten (meg) på alvor, lytter og er ikke redd for å forhøre seg med andre hvis han er usikker

Dårlig erfaring som akkurat de som har skrevet om hun!

Lege: Vita Berget Skrevet

Bytter ny fastlege etter en time. Sier vel sitt dette.
Føler hun ikke stoler på hva du sier og gir uttrykk for. Leser ikke journalen din før timen. Merkelig første inntrykk. Gir så vidt ut medisiner du har tidligere fått på resept i mange år. Håper med åra at hun får mer erfaring og kompetanse!

Vanskelig å kommunisere med

Lege: Hao Yu Skrevet

Hao Yu, slik jeg opplever ham, er vanskelig å kommunisere med. Han sitter avventende, tar ikke noe initiativ i samtalen. Og samtalen er kanskje det viktigste redskapet for en lege.