Hudlege Koss-Harnes

Munchs gate 7 0165 Oslo

Siste vurderinger av Hudlege Koss-Harnes

Anbefales

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Gjennom et langt liv har jeg vært pasient hos mange hudleger - de siste årene hos dr. Koss-Harnes. Her har jeg alltid fått svært god behandling. Koss-Harnes er en dyktig og sympatisk lege som jeg trygt kan anbefale.

Uinteressert og uhøflig

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Fikk dårlig inntrykk med en gang, bare av energien. Nedlatende fremtoning, ikke interessert i å hjelpe deg, bare å komme med noen tilsynelatende tilfeldige løsninger og bli ferdig. Ble også glemt å sette opp oppfølgingstime. Resepsjonist og assistent var derimot ikke noe å klage på.

Håpløst

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Venta en time på venterommet og fikk ingen livstegn fra legen, ingen beskjed om at hun var forsinka. Prøvde å banke på sammen med andre pasienter som også ventet, men hun lukket aldri opp, kanskje var hun ikke der. Når jeg leser anmeldelsene her, var det kanskje like greit.

Umulig å få tak i

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Har man henne må man få spikret kontroller og ikke ta kontakt med «kontoret». Er ikke noe kontor, så er umulig å få tak i. Følger ikke opp mer enn nødvendig. Kun et minimum

Trygt og greit!

Lege: Hermund Feldborg Skrevet

Rask og betryggende time hos en kunnskapsrik lege. Fikk time relativt kort etter henvisning fra annen lege.