Dorte Koss-Harnes

DERMA Harnes, Spesialistsenteret Pilestredet Park, Volvat Oslo - Nationaltheateret

Hud og veneriske sykdommer

1993

DERMA Harnes
S H Lundsvei 7 0287 Oslo
Spesialistsenteret Pilestredet Park Telefonnummer22 99 27 0022 99 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo
Volvat Oslo - Nationaltheateret Telefonnummer23 68 25 0023 68 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stortingsgata 30 0161 Oslo
Dorte Koss-Harnes er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Dorte Koss-Harnes

Vanskelig å finne

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Står feil adresse på google maps, så lette igjennom hele bygget som heter spesialist senteret. Så ringte jeg kl. 11.05 når jeg hadde sett igjennom alt og ikke fant det. Så kjefter damen i tlf på meg og sier det ikke er i det bygget. Hun ber meg gå nedover. Så går jeg nedover, og da sier hun at jeg går feil eller at jeg lyver om hvor jeg er. Veldig dårlig skiltet, så når jeg omsider kommer fram får jeg beskjed om at det er kun min feil og at de ikke vil ha noe med google maps å gjøre. Prøver å forklare at de fleste bruker google maps nå, og får slengt i trynet at jeg må vente 5 nye mnd på time og må betale for timen og ikke kommer inn selv om jeg var der 11.11 og ringte de 11.05 for å si ifra at jeg hadde lett etter de en stund. Kjempe dårlig service! Sitter nå å gråter fordi jeg hadde ventet så lenge på denne timen og satt av god tid, og så får slengt i trynet at jeg selv med frikort må betale for timen og må dra hjem igjen. (minner på at jeg også er veldig syk).

Rask og hyggelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Var litt nervøs å gå til legen etter å ha lest negative vurderinger her. Men glem dem. Noen forventer at en lege skal være som dems mor. Dorthe var hyggelig, veldig rask til å stille diagonose, forklarte om sykdommen og hvordan det kan behandles. Ga meg en krem, og det ser ut som det går bedringens vei. Hyggelig og profesjonell lege med mange års erfaring. Ikke bry deg om vurderingene her. Folk flest som er fornøyd, legger ikke igjen en vurdering.

Positivt overrasket

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Før jeg gikk til timen min hadde jeg lest flere av de dårlige anmeldelsene her og jeg begynte å grue meg.

Ble likevel positivt overrasket til hele behandlingen. Legen er faglig dyktig og jeg føler jeg fikk en grundig konsultasjon. Hun er ikke den mest personlige legen, men føler det er veldig klassisk.

Etter konsultasjonen skulle jeg inn på et rom med sykepleieren og hun var veldig søt og hyggelig.

Totalt sett hadde jeg et helt greit besøk med et bedre inntrykk enn jeg hadde trodd.

Dyktig & serviceinnstilt

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Min erfaring etter 2 besøk er svært positiv: Rask timeavtale, kort ventetid, profesjonell & hyggelig lege.
Anbefales !

Svært dårlig!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Svært arrogant lege. Hadde ingen respekt for meg som pasient, tok seg ikke tid til å forklare de beste alternativene i mitt tilfelle. Svært skuffet over behandlingen og skulle ønske at jeg leste tilbakemeldingene før jeg valgte å bruke henne. Må virkelig advare og anbefaler å bruke andre leger!