Dorte Koss-Harnes

DERMA Harnes, Oslo Hudlegesenter, Spesialistsenteret Pilestredet Park, Volvat Oslo - Nationaltheateret Kvinne, 53 år

Legeautorisasjon1993

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Dorte Koss-Harnes

Usympatisk, lite fleksibel.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Legen var tydelig forsinket i sitt program, og brukte bokstavelig talt 5 min på konsultasjonen min, samt noen minutter på å skrive på pc'en. Ingen samtale, anamnese, ingen forsøk på å være imøtekommende eller å "se meg" som pasient. Det var ingen rom for å spørre om ting, hun refererte kun til henvisningen hun hadde fått, og mente at om jeg lurte på noe annet, måtte jeg be om ny henvisning og komme på en ny time. I min mening, tar en flink lege seg tid til å høre på pasientene sine. Hun har offentlig avtale, og får betalt for hver pasient hun har innom og takstene hun tar i bruk. Når det koster 350 kr for 5 min hos en offentlig lege, så er det noe som ikke stemmer. Jeg følte at jeg hadde sløst både penger og energi på det legebesøket, og jeg kommer ikke til å komme tilbake.

Usympatisk lege!

Klinikk: DERMA Harnes Skrevet

Jeg opplevde Koss-Harnes som veldig lite vennlig og imøtekommende og som ekstremt opptatt av å dytte behandlinger og dyre kremer på meg som pasient. Det føltes veldig ubehagelig - hun hørte ikke på mine meninger og var veldig overkjørende! Det var ellers kort ventetid og det var positivt samt hyggelig andre ansatte.

Faglig dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Godt drevet legekontor med enkle løsninger.
Lett å bestille time, og liten ventetid.
Fine lokaler og vennlig mottakelse.
Legen er dyktig faglig, men Ikke den mest sympatiske.
Hun la svært liten tid på samtale og smertelindring.
Sykepleier balansert det hele på en fantastisk måte.
Takket være sykepleieren valgte jeg å bestille ny time.

Bra som lege, dårlig selger

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Veldig greit bestillingssystem på nettet. Jeg fikk time raskt, og ventet heller ikke lenge før jeg ble tatt inn.

Lekre lokaler tilsier nok at de forventer en pengesterk kundegruppe.

Det er ikke noe i veien med Koss-Harnes' faglige kunnskaper, jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Sånn på gjennomsnittet vennlig, egentlig. Det som trekker ned, er at jeg opplevde et kjøpepress angående produkter klinikken solgte, som grenset til det utidige. Jeg forstår at en stor del av inntektene deres er nettopp salg av kremer, og at mye av virksomheten retter seg mot det rent kosmetiske, men vennligst ta et nei for et nei! Dette, sammen med en høy pris, er grunnen til at jeg ikke kommer tilbake.