Dorte Koss-Harnes

DERMA Harnes, Spesialistsenteret Pilestredet Park, Volvat Oslo - Nationaltheateret

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1993)

DERMA Harnes
S H Lundsvei 7 0287 Oslo
Dorte Koss-Harnes er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Dorte Koss-Harnes

Hverken sett eller hørt. En vond og uverdig opplevelse.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Følte meg ekstremt lite sett og hørt. Hun var ikke interessert i å høre på meg og viste ingen interesse for plagene mine. Har ventet mange måneder på å få time hos hudlege, og dette er det som møtte meg. Til tross for min dårlige økonomi, ser jeg meg nødt til å måtte bruke penger på privat hudlege etter et svært uverdig møte Dorte Koss Harnes. Hun har ingen evne til å lytte, forståelse, eller ønske om å hjelpe. Jeg har vært ekstremt fornøyd med øvrig personale, og bruker denne klinikken fast. Derimot denne hudlegen ønsker jeg selv ikke mine fiender å møte. Det er frustrerende og trist å møte et helsepersonell som så tydelig har null interesse for dine helseproblemer. Og dette er helseproblemer relatert til deres ekspertområde! Jeg sitter igjen med en følelse av å ikke bli sett, tatt på alvor eller verdsatt. Jeg kunne virkelig ønske jeg aldri møtte denne Dorte Koss Harnes. Fraråder alle å gå til henne. Jeg skal aaaaaldri tilbake! Om jeg så må betale mange tusen for en privat utredning hos hudlege velger jeg mye heller det! Det sier mye...

Arrogant og overlegen

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist til Dorte for å fjerne en en talg kjertel. Fikk beskjed om at dette var en fø flekk og hun drev ikke med plastikk operasjoner så jeg måtte henvende meg til noen andre. Fikk henvisning til Aleris som fikset dette med få dagers ventetid og selve inngrepet var gjort på 10 minutter. Spesialist tittelen til Dorte synes å være svært overdrevet. Har aldri opplevd en mer arrogant og overfladisk ''Spesialist " Blir dere henvist til hun så råder jeg dere til å be om en annen lege.

recommended

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

I highly recommend this dermatologist. She is professional, nice to talk to, and very understanding. I only had to wait about 5-10 minutes. She took her time talking to me, asking questions on my history of cancer, family history, and my moles. She understood I want to have follow-up visits every year and I felt welcome.

Nøyaktig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En utrolig dyktig lege som er forberedt til timen og rett på sak. Hun er nøyaktig og lytter også til mine ønsker og tanker. Hun gjør det hun mener er nødvendig, og virker trygg og faglig dyktig. Flink til å trygge pasienten. Hun har min tillit!
Dog har hun lang ventetid, men det er det nok en grunn til. Hvis det ikke er noe som haster veldig, er ventetiden verdt det etter min mening.
Litt trøblete å finne frem og google maps er misvisende. Men når du står ved bakdøren til Coop prix, skal du litt lenger opp bakken, og så inn inngangen til høyre.

Arrogant og uengasjert

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Denne hudlegen opplevde jeg som useriøs. Hun så ikke på huden min i det hele tatt, og konkluderte raskt med at hun ikke kunne si så mye om dette, men at hun "regnet med at fastlegen min hadde kontroll".

Jeg forklarte sykdomshistorikken min, noe fastlegen min også har gjort i henvisningen, men hun virket fullstendig uinterresert, og mente hun måtte se meg når jeg hadde et større utbrudd i evnt sykdom. Jeg forklarte om dårlige og bedre dager, og at det var vanskelig for meg å kontrollere dette siden ventetiden for time hos henne i mitt tilfelle hadde vært 6 mnd. Dette avskjærte hun meg på og var tydelig iverig på å avslutte konsultasjonen, klokken var nesten tre...

Jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig også for spesialister å stille diagnoser, men det må være mulig å behandle pasienter med mer respekt enn dette.
Bortkastet tid, bortkastede penger, kommer aldri tilbake hit.