Dorte Koss-Harnes

DERMA Harnes, Spesialistsenteret Pilestredet Park, Volvat Oslo - Nationaltheateret

Hud og veneriske sykdommer

Dorte Koss-Harnes er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Dorte Koss-Harnes

Svært dårlig!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Svært arrogant lege. Hadde ingen respekt for meg som pasient, tok seg ikke tid til å forklare de beste alternativene i mitt tilfelle. Svært skuffet over behandlingen og skulle ønske at jeg leste tilbakemeldingene før jeg valgte å bruke henne. Må virkelig advare og anbefaler å bruke andre leger!

Null hjelp å få!!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Anbefales virkelig ikke! Du får mer hjelp av å søke på nettet enn du får av henne. Kommer aldri tilbake for å si det mildt..

Uaktuell

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

For å ta det lille positive først: Resepsjonisten var blid og vennlig mot meg, og legen var ikke spesielt forsinket. Rundt 15 minutter, det synes jeg er innafor.

Vel inne er hun dessverre kort og ganske uinteressert og mest opptatt av å reklamere for klinikkens hudpleieprodukter jeg "må" kjøpe. Hun var svært insisterende og jeg måtte nesten heve stemmen for å få henne til å forstå at jeg ikke ville kjøpe noe. Da var plutselig min time ferdig. Jeg hadde flere spørsmål om resepten hun hadde skrevet ut til meg, men det var ikke tid til å svare på dette.

Jeg ble svært skuffet og kommer aldri tilbake.

Dreadful

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

I dread every time I have to go to this dermatologist. She is always rude, makes me feel like I am bothering her when I am there, and always incredibly late. I have sat, waiting for her for over 30 minutes after my appointment was supposed to begin. I sat right in front of her door, anxiously waiting for another patient to come out so I knew I would be called in soon. When she finally did call me in, no patient had ever come out. So she was just sitting in her office, doing god knows what, for 30 mins after my appointment was supposed to start. For my appointments, I have to pretty much strip down to my underwear. She does nothing to cover up the curtains. She has a little folding screen you can stand behind, but if I were to stay behind that while getting undressed, I would have to throw my clothes on the ground and not on the chair. I have asked her multiple times if she could pulls the curtains shut, but she insists no one can see in. I have insisted otherwise as I know I can see in, since I walk by her office when going there and home. So she insists no one cares. I have asked my fastlege for a new referral to a different dermatologist, but so far, everyone has a very long waiting period. I am almost willing to risk getting skin cancer again just so I do not have to see this woman.

Null respekt for andres tid

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Lang ventetid for å få time, men det er greit nok.

Jeg kom 5 min forsinket til timen min pga ulykke på veien, ble nektet time og måtte betale 400kr.
Fikk tildelt ny time, og der måtte jeg vente 30 min i gangen.

For en elendig service og for en elendig lege.