Hudlege Koss-Harnes

Munchs gate 7 0165 Oslo

Siste vurderinger av Hudlege Koss-Harnes

Trygg?

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Helt tydelig at denne legen ikke har sosiale antenner. Kommer man til henne har hun ikke satt seg inn i hva det dreier seg om. Undersøker ikke samtidig om det kan være noe mer enn henvisningen sier. Den ene gangen er ikke noe å gjøre, det er kosmetisk, andre gangen fryser hun solskadene og så må en plutselig ta på krem og sitte i 2 timer med lys. Gangen etter på kontroll kan hun plutselig bestemme seg for å fryse.Får ingen forklaring på noe, alt gjort på 5 minutter. Hun roter med timebestillingene og betalingene. Får beskjed at en ikke møtte opp til avtalt time, noe en ikke hadde. Får time som ikke er notert opp, heldigvis hadde den på SMS og når man kommer inn lurer hun på hva hun kan hjelpe med. Helt utrolig. Hun må leve i sin egen boble. Etter siste behandling hvor hun plutselig kunne fryse etter krembehandling er ikke noe bedre.
Komme tilbake om ett år. Forstå den som vil. En så upersonlig lege har jeg aldri vært borti.

Utilgjengelig og fraværende

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Det er nærmest helt umulig å få svar på telefon, hun virket fraværende under konsultasjonen, og hun må følger ikke opp. Jeg får refundert utgifter til kremer fra HELFO, og jeg har opplevd å måtte mase flere ganger for at hun skal sende inn dokumentasjon på dette til HELFO, noe som medfører unødig lang venting eller avslag fra HELFO. Jeg kommer til å be fastlegen om å bli henvist til en annen hudlege.

Trygg faglig meget dyktig og profesjonell

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Merket ikke at hun opererte bort en føflekk, og hun var veldig behagelig og rolig. Men bare et problem, får ikke betalt på hennes nett, og kommer ikke frem på telefon. Skulle gjerne betalt nå

Dyktig hudlege

Imøtekommende,hyggelig og kunnskapsrik.
Riktig diagnose etter 1besøk
Rask henvisnig til 'kunstnerne' på Riksen. Ble operert ,og er så god som ny.
Regelmesssige og grundige etterkontroller hos KH
Tusen takk for all hjelp,og vissheten om at man kontakte henne ved tilbakefall

Anbefales

Lege: Dørte Koss Harnes Skrevet

Gjennom et langt liv har jeg vært pasient hos mange hudleger - de siste årene hos dr. Koss-Harnes. Her har jeg alltid fått svært god behandling. Koss-Harnes er en dyktig og sympatisk lege som jeg trygt kan anbefale.