Andøya Legesenter

Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Andøya Legesenter

Middels lege

Lege: Bente Skadal Skrevet

Sitter mye inn i skjermen. Kunne godt brukt mere tid på å høre på hva pasienten har å si.

Stigmatiserende

Lege: Bente Skadal Skrevet

Vet ikke om det er fordi jeg tilhører gruppen eks narkomane,eller hva det er.Iallefall har jeg gått på metadon og valium fast nå i 8 år.JEg hadde en bra periode på tre års tid,da jeg samtidig gikk til psykolog.Jeg fikk da 100 valium pr mnd,men skrev meg ned til det halve selv,da jeg ikke hadde behov lengre for så høy dosering.Så sluttet psykologen min,og jeg fikk ikke tilbud om ny,og dette var i en vanskelig tid med div,familie problemer/tragedier.Jeg spurte da om jeg kunne få lov til å skrives opp til 100 valium hver 6 uke i stedetfor annenhver mnd,delvis fordi jeg har 4 diagnoser på min psyke,så burde hun iallefall vurdert dette.Det jeg fikk til svar var:Hvis det bare er piller du er ute etter,så får du finne en annen lege.!?Hva slags behandling av en pasient er det?Greit jeg har vært misbruker for 8 år siden,men skal jeg behandles uten respekt og rettigheter for det?Anbefaler IKKE denne legen til noen med rusforhistorie.

Fraværende og uengasjert

Lege: Bente Skadal Skrevet

Skadal kikket kun i dataskjermen mens jeg forsøkte å formidle mine problemer. Følte meg hverken sett eller hørt på en medmenneskelig måte.