Harald Hovde-Drangsholt

Legene på Kjøita DA

2014

Legene på Kjøita DA Telefonnummer38 09 83 0038 09 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Harald Hovde-Drangsholt er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Harald Hovde-Drangsholt

Null kunnskap eller erfaring

Harald er nyutdannet og det merkes. Uansett problem så må det leses opp og dersom han er uenig med det som står så konkluderer han med det likevel.

Som regel tar han deg ikke alvorlig og bagatelliserer problemene du har. I begynnelsen virket han som en helt topp lege men etterhvert som ting begynte å bli vanskelig og han ikke hadde nok kunnskap eller erfaring så merket man at dette ikke er en lege man kan ha tillit til.

Kan absolutt ikke anbefale Harald som lege og har ofte gått ut i fra kontoret hans gråtende og i sjokk og vantro. Styr unna!!!

Dyktig og grundig lege

Harald er en fantastisk Lege. Jeg føler meg sett og hørt og er han i tvil på noe sjekker han det alltid opp. Han er og flink til å henvise til spesialister for grundige undersøkelser.
Vil absolutt anbefale han både for barn og voksne.

Tar meg ikke seriøst

Jeg trodde først at jeg hadde funnet en lege som tok meg seriøst, men det har vist seg i etterkant at Harald gir inntrykk av at han lytter og bryr seg, men når det først gjelder bagatelliserer han argumentene mine og gir ingen alternativ løsning. Jeg har lavt stoffskifte, høye leververdier og har hatt problemer med helsen siden jeg var 14 år. Jeg er lei av å ikke bli trodd på når jeg prater om symptomer og plager som stopper meg i å klare meg i jobbsammenheng. Jeg er lei av å måtte bruke energi på å krangle med nav siden fastlegen ikke tar det jeg sier seriøst og ikke assisterer meg når jeg trenger det. Jeg vet ikke om det er siden jeg er en ung mann på 26 år og burde "klare alt", men nok er nok. Føler meg tvungen til å bytte fastlege i dag, og det sa jeg også til han. Han prøvde ikke å fikse opp engang eller gi en alternativ løsning når jeg sa at jeg følte at jeg ble tatt useriøst. Jeg er meget misfornøyd og skuffet over hvor lite løsningsorientert en autorisert fastlege i Norge kan være. I tillegg må man 9 av 10 ganger vente lengre før man kan komme inn til avtalt time.

For en fantastisk, flink, trygg, kunnskapsrik og lyttende lege skal man lete lenge etter. Fra første dag har han alltid tatt godt vare på meg og følgt meg bra opp. :)
Legekontoret er også kjempe flott, behagelige sekretærer som gjør sitt aller beste for at jeg skal få en god opplevelse.
Anbefales på det sterkeste! :)

Hyggelig og flink

Etter å vært uheldig med med mine to forrige fastleger (som jeg gikk til i en kort periode) var det fantastisk å "lande" hos Harald Hovde-Drangsholt. Jeg føler meg hørt og forstått. Jeg får ikke inntrykk av at han har dårlig tid, til tross for at det er folksomt på venterommet. Veldig behagelig å prate med. Når jeg kommer til time har legen satt seg inn i oppdateringer som har kommet fra spesialisten på sykehuset. Kan absolutt anbefales.