Harald Hovde-Drangsholt

Legene på Kjøita DA

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene på Kjøita DA Telefonnummer38 09 83 0038 09 83 ...
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Harald Hovde-Drangsholt er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Harald Hovde-Drangsholt

Flink og forståelsesfull

Jeg er veldig fornøyd med ham som fastlege. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og han gjør det han kan, eller henviser videre. Han er flink til å sette seg inn i epikriser fra sykehuset.
Får alltid time på dagen, dersom det haster.
Kan noen ganger være litt forsinket.

Godt ivaretatt

Harald er en lege å stole på! Jeg har tidligere ikke likt å gå til legen fordi jeg ofte føler at jeg ikke har blitt tatt alvorlig. Dette føler jeg ikke med Harald. Han lytter og tar tak i det jeg kommer med. Han er profesjonell og kan anbefales på det sterkeste!

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos han.

Null kunnskap eller erfaring

Harald er nyutdannet og det merkes. Uansett problem så må det leses opp og dersom han er uenig med det som står så konkluderer han med det likevel.

Som regel tar han deg ikke alvorlig og bagatelliserer problemene du har. I begynnelsen virket han som en helt topp lege men etterhvert som ting begynte å bli vanskelig og han ikke hadde nok kunnskap eller erfaring så merket man at dette ikke er en lege man kan ha tillit til.

Kan absolutt ikke anbefale Harald som lege og har ofte gått ut i fra kontoret hans gråtende og i sjokk og vantro. Styr unna!!!

Dyktig og grundig lege

Harald er en fantastisk Lege. Jeg føler meg sett og hørt og er han i tvil på noe sjekker han det alltid opp. Han er og flink til å henvise til spesialister for grundige undersøkelser.
Vil absolutt anbefale han både for barn og voksne.

Tar meg ikke seriøst

Jeg trodde først at jeg hadde funnet en lege som tok meg seriøst, men det har vist seg i etterkant at Harald gir inntrykk av at han lytter og bryr seg, men når det først gjelder bagatelliserer han argumentene mine og gir ingen alternativ løsning. Jeg har lavt stoffskifte, høye leververdier og har hatt problemer med helsen siden jeg var 14 år. Jeg er lei av å ikke bli trodd på når jeg prater om symptomer og plager som stopper meg i å klare meg i jobbsammenheng. Jeg er lei av å måtte bruke energi på å krangle med nav siden fastlegen ikke tar det jeg sier seriøst og ikke assisterer meg når jeg trenger det. Jeg vet ikke om det er siden jeg er en ung mann på 26 år og burde "klare alt", men nok er nok. Føler meg tvungen til å bytte fastlege i dag, og det sa jeg også til han. Han prøvde ikke å fikse opp engang eller gi en alternativ løsning når jeg sa at jeg følte at jeg ble tatt useriøst. Jeg er meget misfornøyd og skuffet over hvor lite løsningsorientert en autorisert fastlege i Norge kan være. I tillegg må man 9 av 10 ganger vente lengre før man kan komme inn til avtalt time.