Christine Hovde-Drangsholt

Autorisasjon (2014)

Andøya Legesenter Telefonnummer38 00 23 5038 00 23 ...
Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S
Christine Hovde-Drangsholt er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christine Hovde-Drangsholt

Faglig oppdatert, men savner samarbeid og smidighet.

Har hatt fastlegen i et halvt år. Kronisk syk og behov for tett oppfølging månedlig.

Forrige fastlege var smidig med tanke på henvisninger, og spørre andre til råds når hun ikke var sikker selv.

Her blir jeg møtt med et strengt regime. Lite smidig og ekstremt opptatt av å følge "regler" både ifht medisiner og henvisninger videre. Det betyr ekstra runder med utprøvinger og tester som jeg allerede har gjort.

Hun kontrollsjekker alt jeg sier jeg har vært igjennom, jeg føler ikke at hun tror på meg og at hun stiller spørsmål til mine opplevelser. Det har ført til at jeg kvier meg for å gå til legen, føler meg ikke forstått eller respektert.

Jeg tror jeg har vært for godt vant til min tidligere fastlege som var min beste medspiller i tunge perioder.

Når det er sagt, hun er hyggelig og fin å prate med. God med barn. Virker faglig sterk og kunnskapsrik. Oppdatert på ny forskning og medisiner.

Legesekretærene på kontoret er veldig hyggelige, behjelpelige og forståelsesfulle.

Trygg og omtenksom

Verdens beste lege. Har hatt mange forskjellige gode leger, men Christine skiller seg ut med at ho faktisk ser sine pasienter og lytter.

God og trygg lege

Veldig hyggelig og imøtekommende. Flink med barn, min datter føler seg trygg der. Følger pas godt opp. Ringte for å høre at det gikk bra med meg etter en vanskelig lungebetennelse. Bruker god tid og er punktlig. Kan virkelig anbefales!

Dyktig

Man finner ikke bedre fastlege. Christine ser deg, hører deg og bryr seg om deg ❤️
Christine engasjerer seg og fordyper seg i pasienten og dens problematikk

Dyktig og faglig oppdatert.

Hun lyttet til min 4 åring og var veldig imøtekommende til oss begge to. Hun tok oss på alvor og følte på en trygg behandling. Anbefales!