Fjellsdalen-Legesenter

Fjellsdalen 1 5155 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellsdalen-Legesenter

Trygg & kunnskapsrik! Fantastisk!

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Dr.Lavik er en fantastisk lege! Det beste jeg har gjort er å bytte til han fra min tidligere fastlege.
Han er i en egen liga når det gjelder å lytte, men også kunnskap! Han har støttet meg i tunge og vanskelige tider.

Time får jeg raskt, så jeg anbefaler alle å få Dr.Lavik!
Alle som har han er heldig og priviligert☺️

Tillitvekkende, til å stole på.

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Jeg er 75 år og har delvis i kraft av det, pådratt meg en del fysiske utfordringer. Jeg har ca. 8 diagnoser og er således en hyppig pasient hos dr. Lavik. Gjennom årene som pasient her, har jeg alltid blitt tatt på alvor, enten ved lokal behandling, eller henvisning til spesialhelsetjenesten. Videre oppfølging og informasjon har av meg vært høyt verdsatt. JGL får mine beste anbefalinger.

Grei lege, dårlig service og tilgjengelighet

Lege: Olav Gautestad Skrevet

Lege Olav Gautestad er en flink og hyggelig lege, men må vente i to mnd for å få ordinær time! Veldig dårlig og lite hyggelig service på telefon med resepsjonen. Veldig vanskelig å komme gjennom på telefon.

Kjempeflink lege

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Dr Lavik lytter, tar seg tid og tar deg alvorlig. Han gir seg ikke før problemet er løst. Anbefales på det sterkeste.

En lyttende, respektfullt lege.

Lege: Olav Gautestad Skrevet

Han er en lege som ser deg som pasient. En som respekterer ditt utgangspunkt, og dine grenser. En som lar deg beholde ansvaret for egen helse, og som lytter til dine tanker, synspunkter og vurderinger. Han svarer informativt på spørsmål.