Legene Brekke og Larsen DA

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Brekke og Larsen DA

Tillitvekkende og svært dyktig!

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Dr. Jane K. Larsen har vært min fastlege i 17 år. Hun er meget dyktig, og nøler aldri med å oppsøke andre spesialister. Bor nå ca 40 minutter unna, men vil uansett fortsette hos henne!

Bättre läkare får man söka efter med lykta

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Jag har haft många läkare runt om i hela Norden då jag flyttat mycket och utav alla dessa så är Jane i topp.
Hon lyssnar, hon har humor, hon är jättetrevlig och bemötande och kan sina grejer.

Starkt rekommenderad!

ikke så fornøyd

Lege: Cecilie Brekke Skrevet

Dr Brekke er OK, men jeg synes at hun tenker alt for tradisjonelt, gjør det hun skal men minst mulig og ikke prøver nye ting. Jeg synes at hun ikke er behagelig å prate med og er overlegen. Jeg vet at leger har dårilg tid, men når du føler etter 5 min at legen helst vil bli kvitt deg, er det ikke noe betryggende følelse. Siden hun var rask med å gi diagnose, og vil ikke høre meg ble det flere konsultasjoner og lengre tid til å finne ut hva som var problemet. Kunne ønske hun var mer ydmyk, empatisk og åpen til nye ideer.

Meget pliktoppfyllende og behagelig

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Er tilgjengelig. Har respekt for pasienten. Tillit, Ikke redd for å kontakte annen spesialist eller sykehus i tvilstilfeller.

En svært god og grundig lege

Lege: Cecilie Brekke Skrevet

En lege som kan lytte og som henviser deg videre ved behov. Hun er dyktig og empatisk. Omsorgsfull og ser den enkelte pasient. Tilgjengelig når det haster med time.