Førde Legesenter

Langebruvegen 28 6800 Førde

Siste vurderinger av behandlere ved Førde Legesenter

Anbefales

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Fikk Sina da min andre lege var i permisjon. Eg har tidligere hatt svært gode og rutinerte eldre fast leger som er god kjent for å være i egen klasse, de siste 40 åra.

Sina var svært grundig, lyttet og rolig. Meget god kommunikasjon. Det som var mest imponerende var når svar på prøvene kom. Han ringte sent på dagen/kveld, informerte godt og ga gode anbefalinger videre. En helt rå lege. Har også vert til han med ene barnet mitt, fikk samme opplevelse der. Ser han har fått noe negative anmeldelser fra andre, totalt uforståelig! Eg er veldig fornøgd med min fastlege men Sina var så dyktig at eg har vurdert å søke over til han.

Veldig behagelig og kunnskapsrik

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Veldig dyktig og kunnskapsrik lege .Ønsker at han jobber her så lang som mulig. Veldig flink til å lytte og anbefale hva skal vi gjøre og forklare alt om konkret
situasjon som gjelder en pasient.

Lytter og er grundig

Lege: Tonje Siren Bjørset Skrevet

Lytter og gir gode vurderinger. Kunnskapsrik og sympatisk. Har gjort gode vurderinger utfra min presentasjon av diffuse symptomer. Henvisning til spesialist var avgjørende for vellykket behandling og hindret alvorlig utvikling.

Nedlatande

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Tar ikkje pasientar på alvor, og snakkar med ein nedlatande tone. Har alltid ein kommentar som gjer til at ein ikkje kjenner seg sett og høyrt. Ungar blir utrygge med han, då han verken snakkar til dei eller høyrer på dei, henviser seg berre til foreldra. Verkar som om han meiner at alle kvinneproblem kan løysast med smertestillande og hormonell prevensjon.

Flink

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Hos han ble jeg både sett og hørt. Tok seg alltid tid til lytte.
Han er en av få leger som har tatt meg på alvor den tiden jeg hadde han som fastlege.

Er en lege jeg varmt kan anbefale.