Svein Welle

Førde Legesenter

1991

Førde Legesenter Telefonnummer57 72 21 5057 72 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langebruvegen 28 6801 Førde
Svein Welle er en av 15 fastleger i Førde

Siste vurderinger av Svein Welle

En meget god lege

Hadde welle som fastlege i mange år, tli eg flytta til ein annan kommune, når eg flytta tilbake til førde fekk eg ein annan fastlege. Som er rake motsetnings til welle.
Welle er ein trygg og meget kunnskapsrik lege som tek seg tid til å lytte til pasienten.
Absolutt ein lege eg vil anbefale

Tillitsfull og faglig dyktig

En lege som har alle de kvaliteter som skal til for at pasientene skal oppleve at de blir ivaretatt.
Welle er faglig dyktig, har empati, kommuniserer godt og har tid til deg!
Jeg hadde Welle som fastlege i Sykkylven og jeg kan ikke si annet, enn at dere har vært heldige som har fått han til Førde.
T

Ein dyktig lege som høyrer på deg

Her kan mange lære av Svein Welle. Generelt må leger og anna helsepersonal må bli betre til å kommunisere med pasientar. Mange verkar ikkje som dei høyrer på kva pasienten seier i heile tatt, men vektlegg kun det dei ser sjølv, og kva boka og eigen kunnskap seier.

Svein Welle er fagleg dyktig og tar seg tid til å høyre på kva pasienten seier. Welle spør eksempelvis i sjukdomstilfelle kva ein sjølv meiner kan vere gale og kva som har betra eller forverra situasjonen.

Eg har hatt Svein Welle som fastlege i ca 15 år. Han er punktlig og presis og har gjort ein veldig god jobb desse åra.

Den beste legen jeg har hatt!

Denne legen har et godt hjerte, er varm og forståelsefull. Faglig er han flink til å lese og forstå sine pasienter. Alle fastleger burde strekke seg etter hans nivå.

Bryr seg om pasientane sine:)

Bryr seg om pasientane sine. Tar seg tid til å lytte. Sikker på faget sitt og grundig. Får alltid tilbakemelding på prøver o.l. Beste legen eg har hatt:)