Elvebyen Legesenter AS

Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebyen Legesenter AS

Trygg, dyktig og hyggelig

Lege: Christian Fosse Eitrheim Skrevet

Man føler seg velkommen når man møter opp. Han tar seg tilstrekkelig med tid til å lytte og til å forklare. Man kan spørre om det man lurer på. Mye grundigere enn de fleste andre leger jeg har konsultert. Og han er i tillegg veldig hyggelig.

Trygg og grundige

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Føler meg så godt ivaretatt. Du ser pasienten og er forberedt til møte med oss. Ved akutt behov for time finner du tid og kontakter spesialister v behov.

Fantastisk lege

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Har alltid tid til deg, men må aldri vente lenge på venterommet. Har hjulpet meg stort etter mange år med forskjellige leger som bare sa "du må trene mer" (og mer og mer...)

Trygg og god fastlege

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Har hatt Kristensen i mange år, og har alltid blitt tatt på alvor. Har tid til meg, forklarer godt og har klare tilbakemeldinger. Henviser videre om nødvendig. Henviste meg også til sykehus, noe som viste seg nødvendig. God og trygg lege hvor man føler seg godt ivaretatt.

Omtenksom, nøye og interessert

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Føler meg veldig ivaretatt, sett og trygg med denne legen. Hun er nøye og veldig god til å forklare slik at jeg som pasient forstår. Er det noe som bør sjekkes videre av spesialist, sender hun meg videre. Hadde tidligere en fastlege som enten satt og så på klokken eller ned i tastaturet, det skjer aldri med Giske.