Ullevålsveien Legesenter

Lovisenberggata 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevålsveien Legesenter

Denne legen er fantastisk

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Kunnskapsrik, grundig, hyggelig, forståelsesfull. Han gir meget god hjelp til både meg og mine barn. Helt klart den beste legen jeg noensinne har hatt.

Varierende

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Har hatt Kari som fastlege i noen år nå, og har fått veldig varierende inntrykk. Foreslår jeg noe jeg er usikker på, blir jeg møtt med kritikk, men spør jeg uten å ha «googlet symptomene» så er det mye hjelp å få. Hadde noen prøver som var i gråsonen og som skulle følges tett på, men noen måneder senere da jeg spurte om oppfølging var det «ikke nødvendig». Sier at hun ønsker at du kommer innom jevnlig (årlig?). Ofte ventetid på venterom, sykepleierne i resepsjonen er gode/stødige på blodprøver. Ikke knallgod på kvinnehelse, men henviser til god spesialist.

Fayyad

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Hun er en av de beste legene i Oslo.Hun er flink i jobben sin. Jeg kommet til klinikken hennes fra et avsidesliggende sted Fordi hun er bedre.

Enestående

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Jeg hadde Kari som fastlege helt fra innføringen i 2001 og fram til ultimo 2021. Anbefales på vet varmeste, og det gjelder for alle områder.

Best doctor I have had since I came to Norway

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Morten, always takes the time to attend you, he listens, and tries to always be helpful. In addition, he takes the time to explain what is his assessment and what does it means for you.
He also has a more humane and genuine approach thank other doctors. This is very important because patients usually are struggling, so having someone that will have a more personal approach is extremely valued. Specially since is not that common here in Oslo to find this qualities.
He has the highest of my recommendations.

I take the time to thank you Morten.