Lundamo Legesenter DA

Bruavegen 50 7232 Lundamo

Siste vurderinger av behandlere ved Lundamo Legesenter DA

Grundig og tillitsvekkende!

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Lege som tar meg seriøst. Diagnostiserer glimrende! Flere leger før henne fokuserte på hjertefunksjonen mln da jeg kom med hovne føtter. Men det var hun som kom fram til riktig diagnose. Og ja, hun brukte tid med bøkene. Og neste pasient måtte vente noe over tiden. Det var nemlig ikke bare å skrive ut paralgin forte og sende meg ut med en ukes sykemelding!

Helt forferdelig

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Først og fremst kommer man ALDRI inn til timen man har, selv om man har time klokka 9.00. Det vil si ventetid på 40 - 70 minutter.

Lege virker ikke å ha så veldig mye kunnskaper om barn og deres plager. Får liksom ikke klare råd, og absolutt ingen medforståelse

Ingen over

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Har dessverre ofte vært til fastelegen min, men heldigvis har det vært Dr. Grete Hjelmeland. Alltid oppmerksom, følger opp og har gitt mye støtte gjennom min sykdomsperiode. Faglig dyktig og er nøyaktig. Gruer meg til den dagen hun eventuelt pensjoneres. Tar seg også tid ved akutt situasjoner. Hilsen 27 åring.

Uproffesjonell i møte med pasient

Lege: Ragnhild Skipnes Haugen Skrevet

Jeg vil ikke anbefale denne legen. Uproffesjonell og lite nyansert i sine vurderinger. Har dårlig oversikt over de helhetlige aspektene rundt pasientens behov og har lite gehør for pasientens selvopplevelse av symptomer og behov. Jeg sitter igjen med en svekket tillit etter å ha hatt henne som lege i ett år.

Enestående!

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Svært behjelpelig og flink i jobben sin. Ordner alltid opp, uansett sak. Her får man alltid et ærlig svar, enten man vil eller ikke.