Lundamo Legesenter DA

Bruavegen 50 7232 Lundamo

Siste vurderinger av behandlere ved Lundamo Legesenter DA

føler jeg ikke blir hørt

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

virker som om hun hører det hun vil høre, jeg sier at jeg har lege skrekk og at det er derfor jeg venter ofte forlenge med og dra ditt, skulle ønske det hva litt mere forstøelse.

hyggelig men synes ikke vi passer som pasient og fast lege,

Uprofesjonell

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Dro inn pga. Magesmerter tok graviditetstest og urinanalyse og crp. Prøvene var fine så jeg fikk beskjed om å dra hjem selv om jeg hadde så sterke smerter at det var umulig å fungere normalt. Hun mente at det ble gjetning å finne ut hva som var galt. Fikk ingen videre henvisning, kun tips om å prøve fruktsalt. Noe som faktisk forverret situasjonen.

En god kjemi og forståelse for sine pasienter

Lege: Ragnhild Skipnes Haugen Skrevet

Har brukt denne legen tidligere. Måtte skifte da hun var v videreutdannelse. Håper sterkt å komme tilbake til henne.

Ikke bra

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Har INGEN gode erfaringer fra timer hos henne. Var bl.a inne med sønnen vår pga en enorm navlebrokk, men navlebrokk hadde hun visst ikke anelse om hva var, og måtte slå opp i en bok for å lese om det. Og denne kvinnen er "barnelege" som har ansvar for 6 ukers kontroll osv??
Har hatt så mange negative opplevelser med denne dama nå at jeg står heller over legetimen enn å inn til henne da det føles helt meningsløst å skal inn til en lege som kan mindre enn deg selv..

Meget bra følger opp !

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Hun komunisererer veldig bra og inngir tillit. Du som pasient føler at hun bryr seg om deg. Og hun har satt av bra med tid og tar alltid grundig sjekk.