Ragnhild Skipnes Haugen

Lundamo Legesenter

bruaveien 50 7232 Lundamo
Ragnhild Skipnes Haugen er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Ragnhild Skipnes Haugen

En god kjemi og forståelse for sine pasienter

Har brukt denne legen tidligere. Måtte skifte da hun var v videreutdannelse. Håper sterkt å komme tilbake til henne.

Den aller beste av de beste

Jeg har vært kronisk syk i snart 30 år og har hatt en haug av leger
Noen ok andre uegnet
Men da jeg i fjor møtte Ragnhild ble jeg så imponert over henne tilstedeværelse hennes herlige blide vesen og evnen til og lytte og virkelig bry seg om pasienten
Har alltid gruet meg til lege besøk og angsten for og ikke bli trudd da jeg ser egentlig uforskammet frisk ut til tross for alle mine plager
mange leger evner ikke og se bort i fra det ytre og første inntrykket
Men denne dama var alt og mer enn hva jeg noen gang hadde ønsket meg av en fast lege
Syns nå at det er trivelig og komme til gode søte Ragnhild med sitt varme og gode vesen som følger deg opp og bryr seg
Henne kan jeg anbefale på det varmeste bedre lege har ikke jeg hatt og jeg har truffet mange mange

Imøtekommende

Møter en med respekt og intr i pasient/ pårørende, interesse i hele mennesket og ser helhet både i jobb/fritid . Følger opp pasient og møter forbredt til timen

Endelig tilbake!

Har savnet Ragnhild, og håper at hun nå kan bygge seg opp et forhold til fastpasientene sine slik at de ikke trenger å fortelle heele historien en gang til for hver gang en skal til legen.
Er enig med tidligere vurdering om at vikarene kanskje ikke så de bakenforliggende problemene som utgjorde det en var til legen for.
Ragnhild virker oppriktig og genuint interessert i meg eller mine barn når jeg er der, og det virker ikke som om hun har dårlig tid. Selv om jeg vet legene har en tilmålt tid til hver pasient.
Ærlig og oppriktig er hun også.
Kan anbefale denne legen.

ok

Ragnhild er ok , men hva hjelper det når hun ikke har vært på kontoret på flere år ? Hennes vikarer er altfor unge og ikke spesielt hyggelige på psykisk helse og vanskelige livs situasjoner. Har fått nok av hele trioen og skifter nå til en mannlig lege !