Vital Legekontor

Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vital Legekontor

Utrygg, usympatisk og nedlatende

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Jeg er sjeldent syk og kom inn til min nye fastlege i god tro om at jeg skulle bli sett og hørt. Dette var totalt feil. Det første hun spurte om var om jeg drakk mye alkohol og om jeg var gift eller hadde barn. Jeg kom inn med covid og skulle kun ha sykemelding for dette. Følte hun var utrolig nedlatende og ubehagelig.
Min sykdom er ganske standard i disse dager og jeg har heller ingen tidligere sykemeldinger i år. Trodde jeg skulle bli sett og forstått men måtte krangle meg til sykemelding for dette. Jeg gikk ut a legekontoret, forstatt syk, men mangler sykemelding for kommende dager. Hun nektet å hjelpe meg og henviste meg til legevakten.
Totalt ubrukelig lege, holde seg langt unna! Kan bare tenke meg hvordan man blir møtt hvis man ikke har synlige symptomer feks.
Verste lege jeg har vært borti!

Trygg og imøtekommende

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Tok seg tid, spurte flere ganger hvordan jeg har det. Forklarte hva og hvorfor vedr. prøvetaking. Har aldri opplevd å bli møtt så positivt av en lege.

Dr. Sherani

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Hatt forskjellig plager, fått god hjelp til alt. Hun lytter og forstår problemstillingen. Livet endret til å gå riktig vei igjen takket være Dr. Sherani

FARRUKH TASNEM SHERANI : Uinteressert, selvhøytidelig lege!

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

OBS : Lang tekst, men LES OM DU VURDERER DENNE LEGEN!!

Jeg har egentlig Soudeh Mizan som jeg har vært godt fornøyd med frem til hun gikk ut i permisjon.

Etter hun ble borte har Farrukh Tasnem Sherani tatt over og jeg må si at hun har gitt meg den absolutt dårligste opplevelsene med en fastlege jeg noensinne har hatt!

Jeg kom til henne med tanker om selvmord, overarbeidet, fullstendig nedbrutt og veldig sikker på at jeg hadde PTSD etter en traumatisk hendelse for mange år siden, der jeg ble utsatt for drapsforsøk av et nært familiemedlem.

Farrukh lyttet ikke til meg, og sykemeldte meg 50% i to uker, mente at det ville løse problemene mine.
Hun henviste meg ikke til psykolog, men bad meg skrive min egen henvisning og sa at hun "trodde jeg var deprimert og at PTSD var en alvorlig lidelse hun ikke trodde jeg hadde"

Jeg forsøkte å sende melding i Helsenorge, hvor jeg forklarte at å skrive min egen henvisning var svært vanskelig og at jeg virkelig trengte hjelp, men fikk et kort surt svar.

Etter mye om og men fikk jeg en ny vikarlege, som var veldig flink og forståelsesfull.
Det gikk nesten ett år fra jeg varslet Farrukh om mine tanker om selvmord og symptomer på PTSD til jeg fikk behandling hos DPS for ptsd.
Når jeg omsider har fått hjelp og er sykemeldt 100%, måtte jeg tilbake til Farrukh for å fornye sykemeldingen min (den nye legen gikk også ut i permisjon)
Hvorpå hun ordrett sier "jeg sykemelder sjeldent pasienter for pykiske lidelser"

Jeg byttet legesenter og skal aldri tilbake!

Worse doctor ever, stay away! FARRUKH TASNEM SHERANI

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

I have been to FARRUKH TASNEM SHERANI twice now for two diffrent issues. She is the stand in for the ordinarily doctor. She is by far the worse doctor I have ever come across, unsympathetic, unhelpful and she just don't care. Do yourself a favor and stay way!