Stridsklev Legekontor AS

Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Stridsklev Legekontor AS

Trygg og snille

Lege: Vasiliki Tsarpali Skrevet

Hun har vart veldig snill, fotsålese og profesjonell. Hun virkelig ta tid mot pasienter. Hun forklarer alt veldig godt.

Flink med barna

Lege: Amir Khaled Abunajem Skrevet

Fremstår som en utrolig god lege. Han er vennlig og lytter helt på ordentlig til det man sier, og gjør deretter vurderinger som man føler seg trygg på. Jeg har også vært hos ham med mine barn, og han var veldig fin med dem også og fikk dem til å føle seg trygge selv om de synes det var skummelt å gå til legen før de møtte ham.

En fantastisk fastlege

Lege: Amir Khaled Abunajem Skrevet

En lege som virkelig har tatt meg på alvor. Han er omsorgsfull, lyttende og imøtekommende. Henviser om det er nødvendig. Hele familien min har han som fastlege, og alle er veldig fornøyde. Bedre fastlege skal man lete lenge etter.

Blir ikke ivaretatt

Lege: Amir Khaled Abunajem Skrevet

Lytter ikke, og er ikke ivaretagende. Han stiller ingen spørsmål, og kommer med noen merkelige bemerkninger, usakelige og nedlatende svar. Han nekter å gi hjelp i form av forebyggende tiltak. Står på venteliste til ny fastlege, dessverre er det lang ventetid. Har ingen tillit til ham som fastlege.

Ville ikke høre på meg

Lege: Amir Khaled Abunajem Skrevet

Jeg hadde time hos han med diabetes og han ville bare avslutte medisinene jeg går på men han ville ikke høre på meg og mannen min måtte forklare at det var nødvendig for meg å gå på de så har byttet lege

Han ble også veldig fort irritert når jeg spurte om ting