Stridsklev Legekontor AS

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Stridsklev Legekontor AS

Profesonell og ivaretagende

Lege: Berit Eksner Skrevet

Faglig sterk, tar deg på alvor og interessert i hele deg som menneske. Kan ikke tenke meg en bedre lege for meg.

fikk henne som fast lege.

Lege: Berit Eksner Skrevet

Kontoret svarte aldri på telefonen;når jeg ønsket time,ringte 20 -30 ganger på en uke.kuttet ut denne fastlegen jeg aldri fikk møte!

En fantastisk lege!

Lege: Berit Eksner Skrevet

Berit er en enestående fastlege! Hun er varm, imøtekommende og genuin og jeg føler meg ivaretatt. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor, enten jeg kommer for noe som gjelder meg selv eller barna mine, og hun handler raskt. Jeg får også raskt time når jeg har behov for det. Jeg anbefaler Berit på det varmeste!

Verdens beste lege!

Lege: Berit Eksner Skrevet

Berit er en varm og omtenksom lege som ser deg. Hun lytter, hjelper og tar deg på alvor. Berit har vært min lege i 17 år, og jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse med henne - anbefaler henne på det sterkeste.

Engasjert og proffesjonell

Lege: Berit Eksner Skrevet

Hun tar pasienten på alvor, og møter deg på en varm og forståelsesfull måte. Lyttende og flink til å la pasienten "fortelle ferdig". Har alltid vært til god hjelp med store og små saker. Jeg har vært storfornøyd med min fastlege i 20 år.