Bestill time
Logo for Smil Tannlegesenter, avd. Løren

Smil Tannlegesenter, avd. Løren

Logo for Smil Tannlegesenter, avd. Løren

Om klinikken

Smil Tannlegesenter er en av Oslos største aktører innen tannhelse, med flere års erfaring innen spesialisttannhelsetjenesten.

Vi har topp moderne tannklinikker på Nationaltheatret, Nydalen, Løren, Bjørvika, og i Bekkestua - og benytter det aller nyeste innen tannmedisinsk utstyr.

Vi tilbyr alle former for tannbehandling. Dette inkluderer estetiske tannbehandlinger som tannbleking og skallfasetter, samt usynlig tannregulering som Invisalign. Våre tannleger har dessuten tilleggskompetanse innen tannlegeskrekk.

Vi er sertifisert som en Green Clinic, og har mål om utstrakt bruk av miljøvennlige dentalprodukter.

Smil Tannlegesenter, avd. Løren holder til i Oslo

1 vurdering
  • Profilbilde av tannlege Leva Ghorban Pour
  • Profilbilde av tannlege Alma Ramic

Siste vurderinger av Smil Tannlegesenter, avd. Løren

Den beste tannlegen i hele verden

Tannlege: Carolin Ervik Skrevet

Carolin har vært min faste tannlege i mange år, og jeg har aldri møtt en tannlege, som bryr seg så mye om kundene hennes, og setter dem til og med før seg selv. Jeg har erfart at flere tannleger er mer opptatt av klokken samt det å tjene penger, enn meg som kunde. Carolin, er motsatt, der er det tydelig at å gjøre kunden fornøyd, er det viktigste for hun. Eks. er hun ikke ferdig før tiden med en kunde, er det aldri snakk om «Vi rekker ikke å gjøre ferdig» men at hun istedenfor da jobber overtid, da kundene kommer før henne, alltid. En gang jobbet hun til og med lenge etter stengetid, kun fordi jeg skulle bli fornøyd. Jeg mener alle tannleger har noe å lære av Carolin. Hun er den mest empatiske tannlegen jeg noen gang har møtt. Hun lytter alltid til meg og får meg til å føle meg sett. Hun gir meg trygghet og hun gir aldri opp, før hennes kunder er fornøyd. Jeg elsker hun. Verdens skjønneste skapning. Jeg savner hun så mye, nå som hun er på mammapermisjon.

Kjempedyktige tannlege

Tannlege: Matehus Severino Johansen Skrevet

Fikk satt inn 4 kroner pluss reparert 1 jeksel og det gikk kjempebra og jeg er imponert over hvor smidig og rask Matheus er. Og hyggelig er han i tillegg😄

Resultatet ble kjempebra og jeg vil absolutt anbefale Matheus da jeg er sikker på at dette er min fremtidige tannlege.

Den beste

Tannlege: Matehus Severino Johansen Skrevet

Fantastisk flink tannlege som fikk en person med tannlegeskrekk til å slappe av. Tilgjengelig på kveldstid hjalp også.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Matehus Severino Johansen Skrevet

Jeg opplevde Matehus som en svært dyktig tannlege. Han er nøyaktig og en tannlege med godt håndlag. Han er flink å kommunisere, og jeg følte meg veldig trygg i behandlingen. God oppfølging og veiledning videre for god tannhelse. Anbefales på det sterkeste!

Imøtekomme, varm og kunnskapsrik tannlege.

Tannlege: Kari Anne Systad Skrevet

Kan anbefale Kari Anne som tannlege på det varmeste. Hun er utrolig dyktig, forklarer underveis, rolig og behagelig. Super tannlege!!