Marie Eide Hartvedt

Autorisasjon (2021)

Nesodden Tannhelse Telefonnummer66 96 12 0066 96 12 ...
Vestveien 51 1452 Nesoddtangen
Marie Eide Hartvedt er tannlege i Nesodden

Siste vurderinger av Marie Eide Hartvedt

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Nesodden Tannhelse Skrevet

Hun tar meg i mot med åpne armer, viser omsorg, forteller hele tiden hva hun gjør og skal gjøre. Gir gode råd som jeg tar med meg videre i forholdt til tannhelse situasjonen min. Tipser om mulig hjelp til betaling fra det offentlig da jeg er ufør og har en del som må ordnes. Hjelper meg med å sende over behandlings prosedyre til Nav. Ringer å hører hvordan det går etter behandling. Virkelig en 10 stjernes tannlege, som jeg er veldig glad for at jeg har begynt å gå til. Endelig en en tannlege jeg kan gå fast hos.

Den beste tannlegen🌟

Klinikk: Nesodden Tannhelse Skrevet

Fra å ha tannlege-skrekk til å glede seg til å gå til tannlegen :) Marie er kunnskapsrik og en utrolig evne til å overføre trygghet. Positiv og løsningsorientert. Jeg føler meg alltid bra og motivert etter tannlegetimen :) anbefales!

Veldig dyktig og vennlig tannlege

Klinikk: Nesodden Tannhelse Skrevet

Dyktig, nøye, vennlig og rolig tannlege som har god tid til å forklare det hun gjør. Spør og forklarer alltid før hun gjør noe. Gir gode råd og følger opp fra time til time.

Kjempebra

Klinikk: Nesodden Tannhelse Skrevet

Fantastisk tannlege. Svarer med glede på tannlege-relaterte spørsmål, og man merker entusiasmen. Kjente ikke noen ting ved boring. Mega

Den beste Tannlegen noen sinne

Klinikk: Nesodden Tannhelse Skrevet

En særdeles dyktig tannlege med svært bred kompetanse innen feltet. Hun gjør sitt ytterste for tannhelsen til pasienten på alle måter. Anbefales på det varmeste! Jeg vil aldri tilbake til noen annen tannlege enn henne noen gang!