Logo for Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata)

Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata)

Logo for Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata)

Om klinikken

Clear Tannlegesenter - din tannlege i Drammen

Vi utfører både estetiske og avanserte tannbehandligner.

God tannhelse er viktig, enten du er ung eller gammel. Det er imidlertid også viktig å finne en tannlege du føler deg trygg på. Clear Tannlegesenter har en rekke kompetanserike tannleger og spesialister som sørger for å ivareta deg som pasient, hele veien.

Vi har mange pasienter som har tannlegeskrekk og tilbyr derfor behandling hos psykolog og tannbehandling under narkose for de som trenger det.

Vi har direkte oppgjør med Helfo og hjelper til med en eventuell refusjon.

Våre tannelger har mange års erfaring innen kosmetisk tannbehandling og skjønnhetsbehandlinger i ansiktet. Vårt team består av erfarne tannleger, spesialister, lege, oralkirurg, og psykolog.

Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata) holder til i Drammen

Siste vurderinger av Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata)

Særdeles tillitsfull tannlege

Tannlege: Ingvild Drabløs Skrevet

Med min tannlegeskrekk, så fant jeg endelig en tannlege jeg ble bekvem med. Hun er rolig, tålmodig og har et behagelig vesen. Fortalte nøye hva hun gjorde og tok meg på alvor. Dyktig. Anbefales.

Dyktig og Trivelig

Tannlege: Ingvild Drabløs Skrevet

Er faglig dyktig og kan jobben sin. Informerer også om hva hun gjør underveis og er forsiktig. Imøtekommende og blid.

Profesjonell

Tannlege: Akashdeep Singh Kainth Skrevet

Kjempe flink tannlege. Han informerte underveis hva han gjorde.
Fulgte godt med på reaksjoner og spurte hvordan det gikk.

Bra musikk snak i tillegg :)

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Akashdeep Singh Kainth Skrevet

Veldig dyktig og ikke minst hyggelig tannlege som tar seg tid til å høre på pasientene sine. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Ingvild Drabløs Skrevet

Her blir du seriøst og godt behandlet, med god informasjon og solide og overbevisende forklaringer og begrunnelser. Og gode råd, med alternativer når det finnes. Kostnadsoverslag gis uoppfordret og skriftlig, og regningen er spesifisert. Bestilt time bekreftes straks, og påminnelse sendes ut som hos alle andre. Ledige timer ligger på nett og det er bare å velge om man ikke allerede har avtale. Tilbyr også sene åpningstider. Og veteraner for 10% rabatt, uoppfordret. Jeg leverer samtidig med denne vurderingen, en vurdering av to andre tannleger jeg har benyttet siste to år, og forskjellen er som natt og dag. Nå har jeg kommet i havn!