Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Profesjonelle

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg tok kontakt med Klinikk A for fjerning av brystimplantat. Jeg har bare positive erfaringer fra første konsultasjon, gjennomføring av selve inngrepet og etterkontroll. Jeg har fått god informasjon hele veien og har følt meg trygg. Jeg er veldig fornøyd med resultatet

God og trygg medisinsk behandling i flotte lokaler

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Har flere ganger mottatt behandling med Botox og et svært fornøyd med informasjonen jeg mottok av Ståle og resultatet har blitt akkurat som jeg ønsket meg. Skal jeg gjøre andre inngrep ville mitt førstevalg være å henvende meg til Ståle for råd og behandling.

Svært fornøyd🤗

Lege: Frode Amland Skrevet

Kjempefornøyd med øyenlokkoperasjonen🤗
Er du i tvil hva du skal gjøre… kjør på.
Klikken har profesjonell kunnskap /erfaring og resultatet blir toppers👍🙏🥰
[navn fjernet av moderator]

Veldig trygg og tillitsvekkende lege

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Var på klinikk A i dag og der ble jeg møtt på en veldig positiv måte. Det var lett å finne fram og parkere. Lokalene var veldig romslige og lyse. Legen virket kunnskapsrik og dyktig. Han svarte på de spørsmålene jeg hadde og var veldig rolig og trygg. Jeg anbefaler absolutt denne klinikken.