Herøy Legesenter Møre og Romsdal

Eggesbøvegen 11 6092 Fosnavåg

Siste vurderinger av behandlere ved Herøy Legesenter Møre og Romsdal

Dyktig lege som tar deg på alvor

Lege: Jan Magne Frislid Skrevet

Etter perioder med mye helseproblemer har jeg fått mye god oppfølging av Frislid. Opplever han som en redelig og sympatisk lege som kjenner sine egne grenser og henviser videre om han er usikker. Svært takknemmelig for å ha hatt Jan Magne som fastlege gjennom denne tunge tiden med dårlig helse.

Skal bytte fastlege raskest mulig!

Lege: Ida Beate Kvalsvik Skrevet

Har vært i kontakt med henne flere ganger og føler hun absolutt ikke lytter til deg, uansett hvor stort eller lite problem du kommer med. Du blir sittende å føle at hun snakker med deg som et lite barn og kun er ute etter å kverulere. Uansett hva du sier virker der som hun ikke tror på det du forteller eller de prøveresultatene som er lagt frem. Ble anbefalt å både bytte yrke og oppsøke familiemedlemmer mindre istede for å løse problemet på en veldig enkel måte. Alt sitter i hode sier hun, når en selv kjenner det ikke er noe som stemmer.

Takknemlig

Lege: Jan Magne Frislid Skrevet

Eg har takknemlig og veldig fornøgd for å ha Jan Magne Frislid til fastlege. Eg har hatt en del sjukdom og utfordringer i mange år. Frislid har alltid tatt meg på alvor når eg har hatt behov for hjelp. Søknader til videre utredning har alldri vore problematisk.

Tar meg på alvor

Lege: Jan Magne Frislid Skrevet

Frislid har tatt meg på alvor hver eneste gang jeg har trengt han. Jeg syns han svarer godt og er ikke redd for å si ting rett ut....om han er både enig og uenig. Han responderer også rimelig kjapt (samme dag) dersom jeg sender en SMS henvendelse.

Vi kommuniserer godt, og jeg opplever gjensidig tillit

Lege: Jan Magne Frislid Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i 1,5 år. Det har vært mye helseproblemer og behov for utredning, oppfølging og behandling. Jeg har opplevd han som distre/stressa, men likevel tilstede, lyttende og støttende. Jeg opplever at han sitter i "fastlege-klemma", med altfor mange oppgaver, som det burde vært merkantilt personale som tok seg av. Jeg har fått henvisninger og resepter til rett tid, og Jan har alltid tatt meg på alvor.