Herøy legesenter

Telefonnummer70 08 14 6070 08 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Eggesbøveien 11 6092 Fosnavåg

Siste vurderinger av Herøy legesenter

Trygg og storfornøyd

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Jeg har nå endelig fått en fastlege jeg er storfornøyd med.

Han tar seg god tid med meg. Lytter til det jeg har å si. Vet hvem jeg er og kjenner til hvilke problemer jeg sliter med når jeg kommer.

Jeg føler endelig jeg har fått en lege jeg har full tillit til.

Distre, arrogant og lite hjelpsom

Lege: Jan Magne Frislid Skrevet

Ikke en spesielt god lege.

Har vært med han i ett år og jeg er mildt sagt skuffet. Legen fremstår som lite interessert i å hjelpe, han sier han vil men gjør ikke noe for å hjelpe.
Arbeidsplassen er rotete med hauger av post-it lapper overalt og han bruker mye tid av mine minutter på å klage på data-systemet til legesenteret.

Før jeg skiftet til han hadde jeg en henvisning til sykehus for en utredning som ble avvist med fotnote "om du (fastlege) er uenig med denne avgjørelsen ta kontakt og vi (sykehuset) vil ta inn pasienten for utredning." Jeg ba han om å gjøre dette men legen nektet med begrunnelse at jeg har blitt avvist og dermed var det ikke noe vits i å prøve igjen.

Vil ikke sende henvisninger til fysioterapaut og psykolog, fikk beskjed om at det kunne jeg ordne selv og skrev ut noen papirer som jeg selv skulle ta kopier av, lete på internett etter behandlingssteder og sende henvisningene selv.

I sammenheng med ett NAV møte ble det sagt "Det er ikke min jobb å skrive henvisninger, skal jeg gjøre det så går jo hele dagen og jeg får ikke gjort noe"

Til NAV har han sagt at det eksisterer henvisninger for behandling hos psykolog og venter på svar når han selv ikke har sendt noen.

NAV ønsket ny og oppdatert behandlingsplan, det tok måneder og flere purringer før det forelå. I ettertid viser det seg at det allerede eksisterte en behandlingsplan fra før men meg som pasient hadde aldri hørt om den før NAV tok det opp med meg og legen har ikke sagt noe om den til meg og bare sendte meg hjem for å vente på instruks fra NAV.

NAV har nå gitt meg instruks om å bytte lege.

Tillitsfull og dyktig

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Den beste fastlegen familien har hatt. Tar seg tid til å undersøke hva som er problemet og eventuelt får deg videre til specialist. Utrolig dyktig

Fabelaktig god lege

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

En av de beste legene jeg har vært hos. Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!

Utrolig flink lege! Dette er den beste legen noen kan ha !

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Han er dyktig, trygg, kunnskapsrik og meget behagelig lege.
Han viser god profesjonell omsorg, og har fullt fokus på pasienten i konsultasjon.
Føler meg alltid i godt vare på! Har tid og lytter og hjelper alt han kan!Er veldig glad for at jeg har en fastlege som er der for meg! Fantastisk og kjempeflink lege! Ambefaler!!