Herøy legesenter

Telefonnummer70 08 14 6070 08 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Eggesbøveien 11 6092 Fosnavåg

Siste vurderinger av Herøy legesenter

Utrolig flink lege! Dette er den beste legen noen kan ha !

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Han er dyktig, trygg, kunnskapsrik og meget behagelig lege.
Han viser god profesjonell omsorg, og har fullt fokus på pasienten i konsultasjon.
Føler meg alltid i godt vare på! Har tid og lytter og hjelper alt han kan!Er veldig glad for at jeg har en fastlege som er der for meg! Fantastisk og kjempeflink lege! Ambefaler!!

MEGET DYKTIG LEGE

Han har vært min fastlege fra 2014 og har utført
sin jobb på en enestående måte.
Han har alltid vært der og fulgt meg opp når det har vært behov, han har medmenneskelig forståelse og
ikke minst evnen til å lytte til pasienten og sette seg
skikkelig inn i sakens kjerne og dermed handle mest mulig rett slik at pasienten får rask og effektiv behandling.Han er også dyktig til å finne best mulig
medisinsk løsning som fungerer for pasienten, dette
utifra min erfaring. Også dyktig å kommunisere med
sykehus ,NAV etc .noe som også kutter ned på unødvendig ventetid i køsystemet.
Utifra min vurdering og erfaring så
vil jeg absolutt anbefale denne legen.

Kunnskapsrik og dyktig i sitt fagfelt

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Dyktig og hyggelig lege som faktisk bruker tid på pasientene, i motsetning til mange andre. Anbefales!

Usympatisk

Lege: Jan Magne Remøy Skrevet

Dårlig til å lytte og ikke flink med psykiske plager.Ga en veldig nedenfra og opp holdning og virker usympatisk

Flink lege

Lege: Ingebjørg Alice Toftesund Skrevet

Er en flink lege som undersøker nøye og er hun i tvil sender hun pasienten videre.
Eneste som jeg mener kan bli bedre er at hun kanskje bør ser mer på pasient enn pc, men forstår ting må skrives. Jeg føler av og til hun har dårlig tid, merker det på kroppsspråket noe som jeg kan forstå men som er viktig å ikke vise. Har tidspress.

men Tommel opp :-)