Ålesund Legesenter AS

Korsegata 8 6002 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Ålesund Legesenter AS

Trygg og vennlig lege.

Lege: Kjetil Bjørge Skrevet

Jeg har brukt han som sjømannslege og privat lege i snart 30 år. Alltid hyggelig, vennlig og trygg, en jeg stoler på.

Hjelpsom kunskapsrik og løsningsorientert

Lege: Kjetil Bjørge Skrevet

Har hatt denne legen i snart 40år. Hva mer enn overskriften kan man si... Tryggeste anbefalingen jeg har gitt I mitt liv. Trist når han gir seg :/

Litt blandet førsteinntrykk

Lege: Kjetil Bjørge Skrevet

Tok veldig lang tid før jeg fikk time, selv om jeg sa det hastet. Følte meg lite sett.

Så til fastlegen. Vært til Kjetil Bjørge nå én gang, og fikk et litt blandet førsteinntrykk. Flink og dyktig lege, men synes han rushet seg gjennom timen min. Før jeg veit ordet av det var timen plutselig ferdig. Hadde flere ting jeg ønsket å ta opp, men dette fikk jeg absolutt ikke gjort. Plutselig stod han i døra og ventet på at jeg skulle gå. Skuffa over dette.

Utenom dette, møtte jeg en utrolig hyggelig og snill sykepleier/helsesekretær!

Meget fornøyd med sjømannslegen

Lege: Kjetil Bjørge Skrevet

Svarer kjapt på telefon og ventetiden er overkommelig. Punktlig, er jeg der innen klokkeslettet slipper jeg som regel inn på kontoret til avtalt tid. Effektiv og imøtekommende, samtidig som han lytter, tar seg tid uten å stresse, og har rom for litt prating utenom mens ting som f.eks blodtrykksmåling gjøres.

Har gått fast til Bjørge i mange år, og alltid blitt tatt godt i mot med en håndhilsen. At enkelte hevder at han er arrogant stiller jeg meg uforstående til.

Arrogant

Lege: Kjetil Bjørge Skrevet

Nedlatende og arrogant, dårlig tid til pasient. lang ventetid på time. vanskelig å snakke med, virker som han egentlig ikke har tid til meg. ikke flink å lytte. en lege for friske.