Ålesund Legesenter AS

Telefonnummer70 12 10 7270 12 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Korsegata 8 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Ålesund Legesenter AS

Litt blandet førsteinntrykk

Lege: Kjetil Bjørge Skrevet

Tok veldig lang tid før jeg fikk time, selv om jeg sa det hastet. Følte meg lite sett.

Så til fastlegen. Vært til Kjetil Bjørge nå én gang, og fikk et litt blandet førsteinntrykk. Flink og dyktig lege, men synes han rushet seg gjennom timen min. Før jeg veit ordet av det var timen plutselig ferdig. Hadde flere ting jeg ønsket å ta opp, men dette fikk jeg absolutt ikke gjort. Plutselig stod han i døra og ventet på at jeg skulle gå. Skuffa over dette.

Utenom dette, møtte jeg en utrolig hyggelig og snill sykepleier/helsesekretær!

Dyktig Lege!

Lege: Dag Harald Olsen Skrevet

Profesjonell, effektiv og vennlig. Føler meg alltid vell etter en legetime hos han. Han kan sitt fag.

Han gjør jobben sin. Med så mange forskjellige pasienter, er det sikkert ikke bare-bare å tilpasse seg alle de ulike personene. Det er et yrke som kan være krevende, der forventninger spriker i alle retninger. Men han gjør jobben som han skal og det er jeg fornøyd med!

Meget fornøyd med sjømannslegen

Lege: Kjetil Bjørge Skrevet

Svarer kjapt på telefon og ventetiden er overkommelig. Punktlig, er jeg der innen klokkeslettet slipper jeg som regel inn på kontoret til avtalt tid. Effektiv og imøtekommende, samtidig som han lytter, tar seg tid uten å stresse, og har rom for litt prating utenom mens ting som f.eks blodtrykksmåling gjøres.

Har gått fast til Bjørge i mange år, og alltid blitt tatt godt i mot med en håndhilsen. At enkelte hevder at han er arrogant stiller jeg meg uforstående til.

Lege: Dag Harald Olsen Skrevet

Dame på kontoret alltid sur og ikke hyggelig samtale i telefonen med privat også. Legen har dårlig tid og høre ikke etter, har tatt flere blodprøver men har ikke hørt tilbake. E føler meg at legen er ikke interessert pas problemer og ikke vurdert

Overfladisk og empatiløs lege

Lege: Dag Harald Olsen Skrevet

Besøkte legen som ledsager, har hatt kontakt med legesenteret ved flere anledninger. Resepsjonsdamen er sur, uvennlig, fullstendig respektløs og viser ingen interesse for besøkende eller å bistå disse, private telefonsamtaler i resepsjonen er viktigere. Legen er overfladisk, nedlatende og ikke så veldig interessert i annet enn å ta blodprøver. For øvrig det mest rotete og kaotiske legekontor jeg noen gang har besøkt, meterstabler med papirer og journaler både høyt og lavt. Det gir ikke akkurat tillit til at han har oversikt over noe som helst.