Kjetil Bjørge

Tlf: 70 12 10 72 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjetil Bjørge er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kjetil Bjørge

Arrogant

Nedlatende og arrogant, dårlig tid til pasient. lang ventetid på time. vanskelig å snakke med, virker som han egentlig ikke har tid til meg. ikke flink å lytte. en lege for friske.

Har ikke råd til så mye slurv...

Hadde en plage, Kjetil ga meg en resept på det, og bra var der. Skulle ha resepten i to omganger, og han hadde skrevet feil, og fikk derfor bare hentet det en gang. Det er en slurvefeil som kan skje hvem som helst, og de -80kr på bussen var greit at ble bortkastet. jeg ringte inn og hun sa det ikke var en feil, så jeg tok bussen inn igjen to dager etter og fikk samme tilbakemelding fra apoteket -80kr på buss. Tre dager etter tok jeg bussen inn til de for å snakke med hun dama i resepsjonen og hun sa det skulle hun fikse, og når jeg prøvde igjen i dag så var det fortsatt ikke registrert -80kr. Så jeg gikk opp til henne etter turen til apoteket, og fikk svar "der fant jeg feilen, og det blir aktivert kl 4 i dag... Legen har ikke tid til dette nå." Ut kommer legen med en kaffe i hånden. Så må tilbake i morgen -80kr og resepten 2 uker senere enn planlagt. Som student har jeg Ikke råd til gjentatte tabber og nedprioriteringen.
Takk for meg Kjetil

Faglig dyktig og jordnær Lege

Sjømannslege fra 1988 til 2006 men også fastlege hele tiden og fremdeles. Meget fornøyd, jobber effektiv, tar seg tid til pasienten, hører etter, har også tid for litt privat prat, føler meg ivaretatt og tatt på alvor, har ingenting negativt å si om hverken han han eller personalet som jeg føler er hyggelig og imøtekommende. Av og til noe ventetid i telefonkø men ikke verre enn at det er akseptabel.

Dyktig og hyggelig lege.

Pasientfokus, effektiv og rask, men samtidig nøyaktig. Kaster ikke bort unødvendig tid, tar på alvor det som er viktig. Ingen god lege for hypokondere.

Ser ikke hele mennesket..

Min opplevelse av å komme til legen var at en aldri måtte vente over tiden før en fikk komme inn. Dette syns jeg i starten var veldig positivt. Men, skjønte raskt hvirfor det var slik. Det ble aldri åpnet opp for en samtale om hvordan en egentlig har det. Det var raskt inn, og raskt ut igjen. Da en kom inn med en grødende svangerskapsdepresjon i raskt utspring og ble møtt med: "hei, jeg ser du har det bra", og dermed tok bort den lille motivasjonen en hadde for å åpne seg.
Dette er en lege for de friske, som kun er innom en gang i året for en halsbetennelse, og ikke vil vente i gangen. Det er absolutt ikke noe for personer som kanskje har noe annet enn et tydelig fysisk problem!!