Borgund Legekontor AS

Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av Borgund Legekontor AS

Anbefales!

Lege: Shiva Badiee Skrevet

Dyktig og tillitskapende fastlege. Stiller forberedt til konsultasjoner og er tilstedeværende og interessert.

Verdens beste fastlege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Jeg har alltid opplevd Aron som tilgjengelig og veldig rask. Han ringer ofte for å høre hvordan jeg har det i dårlige sykdomsperioder, og om det ikke er mulig å få hastetime på dagen, ringer han. Han er utrolig dyktig, men er ikke forsiktig med å kontakte sykehuset om det er utenfor hans felt. Et stort pluss at resepsjonen er hyggelig og forståelsesfulle.

Kunnskapsrik og klar tale

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Det er ikke ofte jeg slipper inn til avtalt time til rett tid, men må ofte vente. Det er det vel verdt, for han gjør en god jobb og ser pasientene.

En fantastisk lege!

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Hun er behagelig og meget flink. Hun lytter og får med seg det jeg sier. En dyktig lege som gjør meg trygg!

Super lege med glimt i øyet

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Går ikke ann å bli redd for å gå til dokter med han som lege . Får gode råd gitt på en slik måte at man får tatt brodden av det skumle . Tegner og forklarer det jeg må vite om medisiner og virkning . Veldig fornøyd