Borgund Legekontor AS

Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av Borgund Legekontor AS

Dyktig og empatisk

Lege: Shiva Badiee Skrevet

Veldig tilstede, snakker til deg som person, oppriktig interressert. Har full kontroll med prøver og journal. Veldig glad for å ha henne som fastlege

Tar deg på alvor og bruker tid!

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

En sjarmerende lege som raskt skaper trygghet, tillit og effektiv hjelp. Tenker utenfor boksen, og vil virkelig ditt beste.

Beste legen

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Utrolig dyktig lege - på alle fronter. Tar seg god tid, har god kontroll på deg som pasient (kjenner deg), klarer å gi en helhetlig behandling. Har alltid gått fra henne og følt meg ivaretatt på en god og imøtekommende måte - uansett hvilke problemstilling jeg har kommet med. Hun går frem som et godt eksemplar og forbilde for hvordan en fastlege burde være, men desverre et fåtall er slik idag.

Anbefales!

Lege: Shiva Badiee Skrevet

Dyktig og tillitskapende fastlege. Stiller forberedt til konsultasjoner og er tilstedeværende og interessert.

Verdens beste fastlege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Jeg har alltid opplevd Aron som tilgjengelig og veldig rask. Han ringer ofte for å høre hvordan jeg har det i dårlige sykdomsperioder, og om det ikke er mulig å få hastetime på dagen, ringer han. Han er utrolig dyktig, men er ikke forsiktig med å kontakte sykehuset om det er utenfor hans felt. Et stort pluss at resepsjonen er hyggelig og forståelsesfulle.