Silje Elisabeth Langnes

Stadsnesveien 9B 6030 Langevåg
Silje Elisabeth Langnes er en av 7 fastleger i Sula

Siste vurderinger av Silje Elisabeth Langnes

Vikarlege! Emma Haraldsen

Det må oppleves desverre. Kan lese journalen før hun mottar pasienten. Hører ikke på pasienten. Her er det jeg som er lege å du er bare pasient. Hun sier at jeg kjenner ikke deg å derfor tror jeg deg ikke" Første å siste besøk med en legen!

Meget dyktig lege

Lytter på pasienten å du får den hjelpen du trenger. Rask å skrive henvisninger å sende de videre. Sender attester og lignende man trenger hos lege fort ut. Den beste og tryggeste legen jeg har hatt i mitt lange liv. Silje har fjernet det meste av legeskrekk som jeg har slitt med. Anbefaler, men de beste legene har som oftest ingen ledige plasser. Litt for travelt i de siste gangene jeg har vært der.
Har desverre permisjon hele 2017.

Beste legen jeg har hatt

Alltid blid og lydhør. Det er en glede å kunne gå til en lege og vite at en blir hørt og tatt godt vare på.

Veldig bra

Seriøs og veldig flink lege, sydde en stygg rift i fingeren.
Nå viser det ingenting arr.
Har vært hos legen siden med andre problemer og har vært fornøyd med servicen. Kan absolutt anbefale Silje.

snill lyttende og faglig dyktig

Har aldri hatt en lege som er så omsorgsfull. Og prøver det beste for å hjelpe deg . Måtte legges inn for en større operasjon og var veldig nervøs for dette. hun sendte meg lykkeønskinger på operasjonsdagen og sa hun krysset fingrene for meg . Håper jeg får være pasienten hennes lenge.
Men det er lang ventetid for konsultasjon.