Nordlandet legesenter

Nordmørsveien 54 6517 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlandet legesenter

Arrogant og oppfattes som at hun latteliggjorde mine oppatninger av hva som kunne gjøres.

Lege: Dagny Kielland Gulla Skrevet

Jeg er kvinne som har sammensatte plager. Denne hadde ingen tro på at de ting jeg foreslo for å få en bedring av min situasjon ville være riktig. Det viktigste var at jeg ikke ble sykmeldt, og i alle fall bare delvis sykmeldt. Som oppfølging på arbeidsplassen foreslo hun at mine arbeidskolleger skulle hente og løfte ting for meg. Etter at jeg skiftet lege er det foretatt utredninger og tilpasset behandling som helt klart gjør at jeg kan forsette i arbeid i mange år . Oppfattet at hun latterliggjorde mine forsøk på å finne ting \ behandling som kunne hjelpe meg.

Hyggelig og skikkelig.

Lege: Rune Skoglund Skrevet

Jeg byttet fra annen fastlege i Kristiansund for to år siden, og er svært tilfreds med byttet.

Trengte en som tok tak i ting ikke motsatt..

Lege: Halvor Naustdal Skrevet

Er en kun forkjølet,så er vel de fleste greie..Men, når en er en sammensatt person med flere plager er ikke alle like hjelpsomme.

Kjempegod lege.

Lege: Dagny Kielland Gulla Skrevet

Den beste legen jeg har hatt,tar seg tid til å høre på deg.

Veldig grei lege!

Lege: Rune Skoglund Skrevet

Rune Skoglund er en utrolig hyggelig og grei lege, og jeg får for det aller meste god hjelp. Det eneste minuset er at jeg en gang i blant føler jeg ikke rekker å ta opp alt jeg burde. Hvis han blir enda ett hakk bedre på lyttefronten, så kommer den 5. stjernen:)

Angående lokalene og det praktiske, så er det gode parkeringsforhold og lyse legekontorer. Minusene er at det ofte tar lang tid å komme igjennom på telefonen, det er ett relativt kort tidsrom på dagen hvor de tar i mot telefoner, og det er ikke mulig å bestille/avbestille time via mail eller SMS. I ankomst/betalingsluken er det ikke mulig å være privat, da de som sitter og venter på blodprøver o.l. sitter en meter unna luken. En oppgradering her er nok på sin plass.