Endre Balazs

Tlf: 51 88 51 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Endre Balazs er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Endre Balazs

Trygg og snill

Endre er trivelig og flink til å lytte. Tar deg seriøst og kommer med gode forslag. Får alltid time uten å måtte vente lenge. Endre er veldig punktlig og jeg må sjelden vente mer enn 5 minutter, det er veldig bra. Er han litt forsinket beklager han alltid og skaper en god start på timen (lengste jeg har måttet vente var 15 min). Generelt veldig fornøyd med hele kontoret :)

Den beste legen jeg har hatt

Den beste legen jeg har hatt ,tack så mycket till sykepleier som er också flinka og mycket empatiska.

Trivelig og flink lege

Byttet til Endre for en stund siden og allerede første time så var han utrolig hyggelig og imøtekommende med et smil. Han tok plagene mine på alvor, og lovte meg å ordne henvisning når bildene mine kom, som også ble gjort. Har ingenting negativt å si om Endre, og kontordamene og også veldig trivelige og snille.

A doctor who listen

He is a nice doctor iin appearance. So you will feel relax after talking to him and think that everything is going to be ok. But you have to be aware that you actually want that everything will be ok so it is easy to follow his direction. But he should be challenge because he may not be that sure and you may actually need an expecialist.
I dont know why but he will try to solve your problems by himself. Even he will consider to look at the X-ray of a broken food while it is healing. This is something done by the specialist in other countries so be aware of that and challenge him. "You need to visit an specialist", have that in mind before you meet him. I lose some months in my healing process because I did not request to visit the specialist.

Positiv 1. konsultasjon

Byttet nylig til Endre og har nettopp hatt første konsultasjon hos ham. Svært godt førsteinntrykk; Jeg fikk ledig time dagen etter jeg ringte. Endre lytter aktivt, stiller spørsmål og er svært effektiv.

En bra lege

Her er en lege som forstår at internett finnes og vet at det finnes pasienter som søker selv på nett.Derfor er han lite arrogant og lyttene med god forståelse på at han er lege,men samtidigt ikke ser alle mennesker som et nr i køen.

Dyktig, men noe usikker

Veldig hyggelig og flink lege, som virkelig tar seg tid til å lytte. Men han mangler litt erfaring og faglig tyngde. Jeg føler nesten at jeg diagnostiserer meg selv.

Meget god fastlege

Jeg har vært så heldig å hatt Endre som fastlege i over ett år nå og er svært fornøyd. Han lytter nøye og spør hvis han er usikker på om han har forstått deg riktig. Hans faglige vurderinger virker alltid veldig treffsikre (i hvertfall for meg) og nøler aldri med å sende meg videre til spesialist, hvis i minste i tvil om egen vurdering.

Han virker som "hel ved" med en rolig og betryggende adferd og faglig trygghet. Anbefales!

Kjempegod lege

Endre Balazs er en veldig dyktig lege. Han er hyggelig, høflig, dyktig og lytter. Han tar deg på alvor, har god tid og svarer på alle spørsmål. Han er smilende og blid.

Når vi var inne sist gang følte vi at vi ble tatt veldig på alvor. Han har hjulpet oss masse og vi kan anbefale han på det varmeste.

Jeg er kjempefornøyd med dr. Balazs på alle måter! Han er veldig imøtekommende.

Dyktig og seriøs

En veldig bra lege som er nøyaktig og ikke minst tar deg på alvor! Kan anbefales!!

Er meget fornøyd med denne legen!

Opplever Endre som en meget sympatisk lege med masse empati. Dette er en lege som bryr seg om pasientene sine. I tillegg oppleves han som faglig dyktig med den tryggheten det gir. Anbefales på det sterkeste!

DEN BESTE LEGEN JEG NOEN GANG HAR VÆRT HOSS.

Dr Balaz er en sympatisk, hjelpsom og lyttende mann som gjør alt det han kan for sin pasient. Jeg fikk et psykisk sammenbrudd og i løpet av 2 timer satt jeg i samtale med vakthavende lege på psykiatrisk avd på sykehuset i Stavanger. Balaz har fulgt meg tett etter at jeg ble skrevet ut fra psyk. Han har jeg full tillit til. Han er der for å hjelpe og han tar deg virkelig på alvor. Håper inderlig at jeg får beholde han som min fastlege resten av livet. Har ikke truffet noen som er i nærheten av has kaliber og jeg har vært i kontakt med mange leger i løpet av livet.

meget bra lege

Kjempefornøyd, lydhør, empatisk, Han beholder jeg så lenge jeg kan,