Innlandet Legesenter AS

Vangsvegen 31 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Innlandet Legesenter AS

Dyktig

Lege: Sam Rahmanpour Skrevet

Flink, sender videre så ting blir løst. Alle som jobber der er blide og hyggelige. Tar seg god tid og kjappe tilbakemeldinger

Veldig fornøyd

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Får raskt time, veldig tilgjengelig lege som løser de problemene han kan, ordner resepter og svarer på meldinger. Hele familiens fastlege, flink med barna og vi er veldig fornøyde. God kunnskap om det aller meste, og undersøker med andre faginstanser når det er nødvendig.

Utrolig flink lege!

Lege: Inge Marshall Trangsrud Skrevet

En lege som tar deg på alvor, og henviser videre når det er nødvendig. Føler meg virkelig ivaretatt! Han ser hele menneske, og virker utrolig dyktig! Det kan til tider bli litt ventetid. Men hva gjør vel det når en får den hjelpen og informasjonen en trenger! Tar seg den tiden han trenger for å finne svar på hva som er galt. Når en går ut derifra vet en at ting blir tatt tak i, og det gir trygghet. Er det noe han er usikker på, så kontakter han eksperter på feltet. Bare positivt å si. Er utrolig glad at han er min fastlege!

Har et bra totalintrykk av han

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Har alltid blitt godt mottatt. Lyttende til meg og mine ønsker og behov. Blir tatt på alvor og fulgt opp som avtalt.

Flink og engasjert

Lege: Inge Marshall Trangsrud Skrevet

Jeg hadde Inge som fastlege en kort periode, mens jeg sto på venteliste hos en annen lege. Hadde noen legetimer hos ham, og jeg synes han var behagelig å snakke med, fikk resept jeg trengte ved øyebetennelse, han engasjerte seg i mine bekymringer, og fikk henvist meg til en spesialist, og fjernet noen mollusker. At han har fått 1 stjerne av en annen person som ikke fikk smertestillende, syns jeg er ufortjent. Vil anbefale Inge Marshall Trangsrud, og samtidig takke for en god jobb han gjorde for meg.