Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Ikke forvent noe varme eller fasiliterende kommunikasjon

Lege: Marit Rønne Skrevet

Byttet etter å ha hatt henne som fastlege i et års tid og hatt to besøk der. Hun var svært sur og kort i kontakten, og jeg gikk begge gangene ut av kontoret med en følelse av å ha sløst bort hennes tid (selv om mine plager var av det relativt enkle slaget). Er selv helsepersonell, og opplevde det derfor også som faglig frustrerende å bli offer for denne behandlingen med tanke på at andre pasienter nok også blir møtt med samme fremtoning. Har imidlertid ingenting å utsette på hennes medisinske kompetanse og fikk hjelp til det jeg trengte da jeg var der.

Lytter ikke og forstår ikke pasient

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Fikk Halldorsson som engangsreserve da fastlegen min hadde ferie. Jeg ble sjokkert da jeg ble møtt med en uforstående lege, som virkelig ikke viste egenskaper for å kommunisere med meg som pasient. Jeg opplevde at han lo av meg og bagateliserte sykdommen min. Halldorsson fikk meg nesten til å tro at jeg var hypokonder, heldigvis tok jeg kontakt med spesialist ved St.Olavs og får nå adekvat behandling. Jeg gikk fra kontoret hans med klump i halsen. Mulig han hadde en dårlig dag, håper hvertfall det for hans pasienters skyld.

Han er den beste legen jeg har hatt

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Grei og flink han her. Undersøker og sender deg videre om du må det.
rolig framtoning.

Bra lege!

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Han har vært fastlegen min i flere år, og jeg har alltid fått god hjelp de gangene jeg har vært der. Han er bestandig blid, rolig og virker faglig dyktig. De gangene han ikke har hjulpet meg har han uten spørsmål henvist meg videre til spesialister. Kjenner meg ikke igjen i disse negative omtalene om han...

Finnes bedre leger en denne

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Bekymringsverdig at man selv må be om å bli sendt videre til spesialist dersom fastlegen ikke finner løsningen på problemet. Det er sjeldent jeg får klump i halsen pga fortvilelse, men det har skjedd to ganger ved besøk hos fastlegen, ved to forskjellige sykdomshistorier. Når du går ut av legekontoret og føler deg alene og ensom pga problemene, og lurer på hvordan du selv skal gå videre for å finne svar, da har ikke legen gjort jobben sin.