Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Lite handlekraftig lege.

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Rolig og grei som person, med profesjonell tilnærming. Lite villig til å finne løsninger, eller å ta problemer på alvor. Byttet lege.

Stresset, nedlatende og bagatelliserende.

Lege: Marit Rønne Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i de andre vurderingene. Føler at man omtrent blir oversett, og hun stresser og er nedlatende når jeg forklarer situasjonen min. Eneste grunnen til at hun får to stjerner i stedet for én er at hun personlig ringte meg og ba meg komme inn for oppfølging etter en prøve, og jeg følte at akkurat dette var veldig god service. Dessverre veier ikke den ene gangen opp for svært dårlig service under legetimene. For eksempel hadde jeg tatt to sett blodprøver på 6 mnd, og etter jeg hadde tatt prøve nr 2 forklarte hun at symptomene mine tydeligvis kunne forklares med resultatene etter første prøve - og at en andre prøve egentlig var unødvendig. Disse resultatene hadde ikke jeg fått beskjed om etter den første prøven. Føler det blir neglekt av pasient siden dette kunne ha hevet livskvaliteten min i 6 mnd. Eneste grunn til at jeg ikke bytter fastlege er at selve legekontoret/laboratoriet er svært bra.

Absolutt den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Har ikke ett vondt ord å si om denne mannen!
Kjempeflink og svært forståelsesfull!

Flink

Lege: Marit Rønne Skrevet

Fastlege for tenåringssønn. Er flink i kommunikasjon med han, selv om problemene vi kommer med er små, vanlige plager,

Lite hensynsfull

Lege: Marit Rønne Skrevet

Har hatt Rønne som fastlege i flere år, og har ikke byttet på grunn av at det er svært få som har ledige plasser. Nå skal jeg snart flytte og gleder meg til å bytte fastlege. Har opplevd følgende:
- Hun har blitt sur når jeg har prøvd å ta opp flere enn en ting av gangen på en konsultasjon på grunn av at hun har dårlig tid
- Hun har blitt sur når jeg faktisk har bestilt to timer etter hverandre fordi jeg ville ta opp flere ting, men da mente hun at det var stor pågang og at jeg ikke burde ta opp to timer fordi det var flere som måtte komme til
- Fått lite eller ingen informasjon om en mulig alvorlig sykdom jeg har, dessuten tok hun ingen prøver eller henviste meg videre til tross for at jeg spurte
- Måtte be om henvisning angående et problem jeg har hatt lenge og følte ikke jeg ble tatt på alvor
- Frekk kommentar i forbindelse med pris på et p-pillemerke, følte virkelig at hun dømte meg uten i det hele tatt å kjenne meg