Vikhammer Legekontor DA

Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer

Siste vurderinger av behandlere ved Vikhammer Legekontor DA

Fantastisk fastlege

Lege: Jeanine Melby Skrevet

Jeanine er forståelsesfull, rolig, lytter og tar bekymringer på alvor. Føler meg alltid sett, hørt og respektert hos henne. Har hatt Jeanine som fastlege i flere år, og kommer til å fortsette med det så lenge som mulig! Håper hun aldri forlater Vikhammer Legekontor.

God og trygg lege som tar seg tiden til pasienten

Lege: Ingvild Risan Hole Skrevet

Fantatisk god lege. Tar deg på alvor og flink å lytte og er en god lege. Jeg er stolt av at hun er min fastlege!

Imøtekommende og profesjonell

Lege: Ingvild Risan Hole Skrevet

Hun møter meg bestandig med ro og profesjonell åpenhet. I timene har hun bestandig tid til å gå nøye gjennom de utfordringene jeg har hatt og diskutert disse nøye slik at mine opplevelser og tanker har fått komme godt frem. Samtidig med en profesjonell holdning er hun varm og omtenksom.

Trygg,tiltroende,godt varmt ❤️Hyggelig hjelpsom, kommunikasjon

Lege: Nina Maria Farstad Langlo Skrevet

Hun er den verdens bæste legen æ noen gang har hadd fordi hu lytter te pas, bra flink te kommunikasjon, gir trygghet, omsorgsfull, forståelsefull hjelpsom gi tiltro te pas og hu sjølv te oss pas blid smilende snill hyggelig og har et kjempe godt å varmt ❤️❤️❤️❤️Te mæ æ kunn itj hadd bedre fastlege en hu å æ har hadd mang forskjellige dårlige fastleger oppe i Finnmark hu er VERDENS BESTE FASTLEGE MIN🙂🙂🙂🙂❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ung lege, ingen tilitt, lytter ikke

Lege: Nina Maria Farstad Langlo Skrevet

Har hatt legen en stund. Dessverre så føler jeg verken tilitt eller at jeg blir tatt på alvor. Lytter ikke å er ganske påståelig.