Orkdal legesenter Orkland kommune

Orkdalsveien 38 A 7300 Orkanger

Siste vurderinger av behandlere ved Orkdal legesenter Orkland kommune

Hjelpsom

Lege: Solveig Vold Skrevet

Lytter til pasient, og ønsker faktisk å hjelpe, til forskjell fra tidligere fastlege. Tar henvendelser seriøst

Lyttende

Lege: Anne Lise Fossmo Skrevet

Legen forklarer på en god måte og lytter til meg som pasient. Det er meget sjelden forsinkelser for å komme inn til time. Om det haster med time, er det mulig å få hastetime med kort ventetid.

Ikke tatt på alvor

Lege: Solveig Vold Skrevet

Kom inn me kor man synlig se noe va galt, sjekka så vidt før ho ga mæ Ibux og sa god bedre. Følte æ snakka til en vegg.

Oppmerksom

Lege: Solveig Vold Skrevet

Opplever Solveig som oppmerksom og interessert. Har hatt med barn til legen samt vært der med egne problemer og opplever å bli hørt og sett. Solveig tar seg god tid til pasienten og hører på det som bli sagt uten å avbryte. Veldig fornøyd så langt.

Konkret og effektiv

Lege: Vilija Svediene Skrevet

Jeg har hatt timer med Vilija når det ikke var mulig hos min fastlege ved samme legekontor. De gangene jeg har kommet inn til henne, gjerne med litt mer akutte problemer, har jeg opplevd henne som effektiv og rett på sak. Ser du etter en varm og omsorgsfull fastlege er kanskje ikke Vilija de rette fastlegen for deg, men om du helst vil inn på timen, forklare hva problemet er, og så raskt komme deg avgårde med en konkret plan og løsning er hun helt super.