Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

En svært god lege

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Han er lett å nå, og jeg får time raskt. Han følger opp det han skal, og gir tilbakemeldinger. Han spør til og med om det er noe annet jeg vil snakke med ham om, når jeg er ferdig med det jeg kom for. Og han lytter til det jeg har å si. Jeg kan ikke ønske meg en bedre lege.

Fremragende fagperson

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Min 15-årige sønn kom til legen etter 3 dager med hodepine og oppkast. Legen tok alle relevante prøver uten å finne noe feil. Istedenfor å sende gutten hjem med beskjed om å ta Paracet og se det an noen dager til, sendte han gutten til sykehus. Der ble det påvist en svært alvorlig tilstand. Humam Sattar Husain Al-Ubaidys vurdering er sannsynligvis en medvirkende årsak til at forløpet videre har vært så godt som det kunne bli.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Beste legen! Han er veldig flink til å lytte og ta vurderinger. Virker veldig flink og leser seg opp til det som er problemet. Ringer og konsulterer med andre leger/sykehus/spesialister og gir deg raskt svar på prøver, samt råd enten via samtale eller sms.

Meeeen, nå har en vikar overtatt for Humam Al-Ubaidy, (fordi Al-Ubaidy har sluttet) og han er ikke på langt nær så flink som Humam Al-Ubaidy. Han nye kan bli bedre til å lytte og lære seg mer av det norske språket. Dette gjør at jeg blir usikker på min egen lege og er nå på utkikk etter en ny fastlege.
Men skulle Humam Al-Ubaidy komme tilbake, da bytter jeg over til han igjen !

Stjernevurderingene er beregnet ut i fra hvordan jeg har opplevd Humam Al-Ubaidy.

Negativ til naturmedisin

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Jeg ble tvangsflyttet til Dr AL-Ubaidy etter at min fastlege flyttet. Til tross for at hele min journal var tilgjengelig og jeg hadde svært tilfredsstillende erfaringer med bruk av et homeopatisk legemiddel mot et stadig tilbakevendende problem, ville ikke Dr AL-Ubaidy skrive ut resept av "prinsipielle grunner". Dvs at han ikke ønsket å sette seg inn i noe annet regime enn Felleskatalogens legemidler. Det er visst en vanlig holdning blant leger.
Han virket ellers imøtekommende og lyttende.

grundig og tillitvekkende

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Jeg hadde min seksukers-kontroll etter fødsel hos ham. Han gok opp alle temaer som andre bekjente også har hatt på denne kontrollen, men tok seg også tilmd til å spørre om andre ting. Han var nøye og avdekket uregelmessigheter som jeg ikke hadde fått orden på.