Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Tar deg på alvor, lytter og ser.

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Kunnskapsrik og lyttende, åpen for mine tanker og bekymringer, grundig og erfaren. Opplever varme og seriøsitet. Humor og letthet, og generøsitet i form av hjertelig oppmøte og ikke stress.

Den beste legen (som jeg har opplevd) i Norge!

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Jeg ble tvangsflyttet til Dr Humam AL-Ubaidy etter at min fastlege flyttet ut av fylken. Jeg var veldig skuffet fordi hun hadde vært veldig åpen for naturmedisin og alternativer til skolemedisin og jeg var redd for at den nye legen ikke ville være så åpen til alternativer til skolemedisin (noe som var advart på tavla på kontoret da jeg stilte opp på første time med den nye legen etter tvangsflyttingen. Du kan si at jeg var meget skepsis og allerede planlagt å bytte fastlege-- men ville bare gi den nye legen én sjanse. Han overrasket meg med at han hadde lest journalen min og allerede hadde ideer om hvordan å takle min kronisk sykdom. Til tross for å være forholdsvis ung opplevde jeg han som kunnskapsrik og oppdatert på de siste utviklingene i sakene som angår sine pasienter. Han er svært løsningsorientert men lytter alltid til mine tanker og spørsmål- (Men han vill ikke ha noe å gjøre med naturmedisin eller alternative behandlinger -- dette er det eneste svakhet med denne legen).OBS: Jeg vil presisere at Dr. Human har tatt ett års permisjon, og de dårlige vurderinger her virker som om de gjelder Dr. Humams vikar, og ikke selv Dr. Humam. Jeg hadde bytte fastlege da vi flyttet til Oslo men vurderte å flytte tilbake til Humam fordi han hadde vært mye mer tilgjengelig enn min ny fastlege i Oslo. Jeg venter til han kommer tilbake, forhåpentligvis i slutten av 2018.

Strålende

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Hun tar pasienten alvorlig på en uhøytidlig måte. Hun går ikke av veien for å gjennomføre en tidkrevende undersøkelse når hun mener det er riktig.

Endelig

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Human er en usedvanlig positiv og hjelpsom lege. Han er åpen og svært løsningsorientert. Han lytter, er direkte og står på for å hjelpe vår familie.

Svært bra

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Flink, blid, profesjonell og hyggelig. Kort ventetid på time, bra telefontilgjengelighet, og flinke, hyggelige og effektive i resepsjon/lab!