Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Kanskje den dyktigste og grundigste lege å oppfinne i Oslo og Akershus

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Efter at min mangeårig fastlege valgte å gå over i stilling som sykehuslege, ble jeg anbefalt Anders Trovik Hasle. Jeg har i > 20 år hatt diabetes II med følgesykdommer og mitt møte med legen for å fornye samtlige resepter fortonet seg som en fantastisk analyse av mine problemer som følge av diabetes. Jeg ble riktig imponert når han også tok kontakt med Bærum sykehus som har behandlet meg med henblikk på å få ned blodsukkeret samt blodtrykk m.m.

Nylig ble jeg dårlig og la igjen beskjed på hans svarer at jeg trengte konsultasjon. Diagnose «lungebetennelse» ble konstatert og Dr. Hasle fulgte meg opp ved å henvise til røntgen samt en hestekur av penicillin. Ikke nok med det, han ringte meg påfølgende dag, ja hele 2-to ganger hvor han fulgte opp den almenntilstand jeg nå måtte ha fått efter medisinering. Jeg er imponert!

En skal ikke bare skue hunden på håret heter det, men vi begge 2-to bærer vår vekt selv. Noen er laget for fart, mens dr. Hasle er en fastlege som har evnen til å analysere og ikke minst komme frem til en mulighet for å få en medisinsk forbedring. Jeg tar av meg hatten! (Har heller ikke en hatt i heimen).

Det skal efter sigene sies at dr. Hasle angivelig også er almenpraktiserende lege på Volvat. For å inneha en slik stilling krever sikkert arbeidsgiveren hans en høy kompetanse og høy forståelse av sykdomsbilder.

Aldri opplevd verre!

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Totalt uinteressert, treg og lang ventetid. Ingen medisinsk vurdering. Bortkastet tid og penger.

Sikkert en ok lege om det er en venn du trenger.

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Jeg byttet til denne legen for litt mer enn et år siden på bakgrunn av positive kommentarer her. Jeg har gitt han noen sjanser, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan påstå at han er Norges beste lege. I min situasjon trenger jeg støtte og oppfølging, det er lite dramatikk i mine behov. Mulig han er bedre på de med for eksempel hjertestans. Jeg har til gode å oppleve at det tar mindre enn to uker å få tak i han, så har jeg fått time innen ca tre uker. Så det tar i snitt en måned å få time. I min tredje samtale med han mente han at jeg hadde vansker med å holde tråden, da jeg spurte om han kunne gi eksempler viste han til et møte hos Nav der det kanskje ikke var mitt ansvar å holde tråden og at han så min utfordring med å besvare spørsmål fra fire ulike mennesker. Denne konsultasjonen tok 80 min og jeg hadde hørt om hans barndomsnaboer, hva som er byggeplanene for bygget han holder til i og om 80årsgaven til tanten hans. Jeg tør påstå at han sliter med å holde tråden. Det viser seg også i form av at han kun en av ti -tolv timer/konsultasjoner har vært i rute eller er mindre enn 15 min forsinket. Hasle er en koselig mann og jeg har valgt å overse MASSE rot på kontoret en stund, men med så mye forsinkelser og uten resultater bytter jeg nå lege. Det holder ikke å være hyggelig, jeg trenger en lege - venner har jeg.

Dyktig Lege

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Flyttet nylig til Fredrikstad og hadde ingen anelse om hvilken fastlege jeg skulle velge.
Endte til slutt med å velge Humam, da han hadde gode anmeldelser og ledig plass.
Hadde legetime hos han i dag, og jeg angrer ikke i det hele tatt.
Fyren er empatisk og tar seg bryet med å snakke med deg, han gjør også en grundig jobb, og er den beste og hyggeligste fastlegen jeg har hatt hittil.

Anbefales på det varmeste

Utrolig opplevelse !

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

denen legen tar virkelig ting på alvor , forrige lege jeg hadde fant ikke en gang ut at jeg hadde diabetes noe som jeg etter symptomene har hatt en lengre stund en annen ting er også at jeg også etter å ha byttet til denne legen fikk henvisninger både til røntgen og mr uten at jeg selv spurte om dette det eneste jeg fikk beskjed om fra forrige lege var at du trenger ikke være hjemme fra jobb på grunn av dette ved forespørsel om sykemelding så derfor fikk jeg nok og byttet til denne legen pga innleggene her og kan med hånda på hjertet si at jeg ikke angrer et sekund dennelegen ANBEFALES !!!!