Eva Lise Wendt

Gågaten Legesenter

1985

Gågaten Legesenter Telefonnummer67 54 20 4167 54 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Eva Lise Wendt er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Eva Lise Wendt

Dyktig, imøtekommende og interessert

Opplever Lise Wendt som en meget god allmennlege, dyktig og effektiv. Hun er flink til å lytte og tar meg på alvor. Hun kommer også med gode råd og er ikke motstander av å videresende pasientene til spesialister ved behov. Anbefales!
Meget hyggelige og bilde damer i resepsjonen også!

Trygg, erfaren og tydelig

Lise har vært min fastlege i alle år, og hun er den tryggeste og flinkeste legen jeg kjenner til.
Hun er dyktig i sitt felt, og får meg alltid til å føle meg trygg. Selv om hun er populær, og ofte har mange pasienter som venter, så føler jeg at hun hører etter og "ser" pasienten.
Anbefales på det sterkeste - for alle aldersgrupper!

Trygg og kunnskapsrik

Hun er rask, effektiv og imøtekommende.
Jeg er veldig fornøyd og anbefaler henne!

hun bryr seg om sine pasienter.

Trygg og kunnskapsrik

En flott lege jeg stoler 100% på. Lyttende og full av omsorg. Dyktig og ser hele mennesket - somatiske lidelser og sammenhengen mellom denne/disse og psykiske lidelser.
Rekvirerer videre undersøkelser raskt. Følger deg opp. Legger timer til rette hvis det er nødvendig - slik at du slipper å vente (før/etter alle de andre pasientene).
Tilgjengelig - alltid mulighet for hastetime hvis det trengs.

Kan tidvis være forsinkelser - tenker at det må være sånn - jeg får jo også ekstraservice hvis det trengs - når jeg må vente litt - er det nok andre som har trengt litt ekstra.

Fantastiske legesekretærer. Hyggelig stemning.
Kunne ikke fått en bedre lege.

Den beste legen jeg har hatt

Alt er bra ved dette legekontoret. Du blir behandlet helhetlig på en utmerket måte. Alt fra telefonkontakt med "forværelset" til konsultasjon hos legen.
Jeg har vært pasient der i 22 år og det er nesten en glede å komme dit på tross av grunnen du er der for.