Eva Lise Wendt

Tlf: 67 54 20 41 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eva Lise Wendt er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Eva Lise Wendt

Trygg, erfaren og tydelig

Lise har vært min fastlege i alle år, og hun er den tryggeste og flinkeste legen jeg kjenner til.
Hun er dyktig i sitt felt, og får meg alltid til å føle meg trygg. Selv om hun er populær, og ofte har mange pasienter som venter, så føler jeg at hun hører etter og "ser" pasienten.
Anbefales på det sterkeste - for alle aldersgrupper!

Trygg og kunnskapsrik

Hun er rask, effektiv og imøtekommende.
Jeg er veldig fornøyd og anbefaler henne!

hun bryr seg om sine pasienter.

Trygg og kunnskapsrik

En flott lege jeg stoler 100% på. Lyttende og full av omsorg. Dyktig og ser hele mennesket - somatiske lidelser og sammenhengen mellom denne/disse og psykiske lidelser.
Rekvirerer videre undersøkelser raskt. Følger deg opp. Legger timer til rette hvis det er nødvendig - slik at du slipper å vente (før/etter alle de andre pasientene).
Tilgjengelig - alltid mulighet for hastetime hvis det trengs.

Kan tidvis være forsinkelser - tenker at det må være sånn - jeg får jo også ekstraservice hvis det trengs - når jeg må vente litt - er det nok andre som har trengt litt ekstra.

Fantastiske legesekretærer. Hyggelig stemning.
Kunne ikke fått en bedre lege.

Den beste legen jeg har hatt

Alt er bra ved dette legekontoret. Du blir behandlet helhetlig på en utmerket måte. Alt fra telefonkontakt med "forværelset" til konsultasjon hos legen.
Jeg har vært pasient der i 22 år og det er nesten en glede å komme dit på tross av grunnen du er der for.

Sikkert bra for noen

Lise Wendt var tidligere lege for alle kvinnene i min familie, en etter en har vi alle byttet lege.

Wendt er hyggelig, men travel. Spør alltid hvordan det går, men er egentlig ikke interessert i svaret. Litt samlebåndmentalitet overfor pasientene sine. Hvis man kun trenger lege for fornyelse av p-piller, en sykemelding eller en fjerning av føflekk innimellom er Wendt en helt grei lege, og du blir alltid skvist inn i løpet av en dag eller to hvis det er noe som haster. For vanlige timer er det relativt lang ventetid.

Min erfaring som gjorde at jeg til slutt byttet fastlege var "pilletrillingen", hun gir deg heller en antibiotikakur for å se hvordan det går enn å videresende til spesialist med en gang. I mitt tilfelle resulterte dette i svært mange antibiotikakurer på kort tid, da jeg har to infeksjoner som lett kommer tilbake. Da jeg (endelig) fikk komme til spesialist viste det seg at dette var infeksjoner som lett kunne vært forebygget, og antibiotikaen jeg ble gitt virket bare delvis.

Fordi det er veldig effektiv stemning på legekontoret fikk jeg stort sett aldri tid til å spørre om alt jeg lurte på. Jeg drar sjelden til lege, og "samler" ofte opp smerter og diverse ting jeg lurer på. Fikk følelsen av at hvis jeg spurte om mer enn en ting var jeg til bry og ødela "flyten". Fikk flere ganger beskjed om at småsmerter, tett nese, kvalme m.m. var ting man måtte leve med, men etter å ha fått en ny fastlege har alle mine plager blitt løst. Frustrerende å ha en lege som ikke tar deg seriøst med mindre du har et enkelt problem som kan løses med en pillekur og/eller en sykemelding. Har aldri angret på at jeg byttet fastlege.