Indre Fosen Legetjeneste

Årnsetveien 35 7100 Rissa

Siste vurderinger av behandlere ved Indre Fosen Legetjeneste

Dyktig, empatisk og nøye

Lege: Ghita Marit Holten-Lund Skrevet

Suveren på oppfølging av prøvesvar. Kjenner igjen pasienten og husker detaljer selv om det er lenge siden forrige besøk. Nøye og grundig. Lyttende og kunnskapsrik. Opplever henne som empatisk og behagelig. Veldig fornøyd med denne legen. Har ofte stor pågang og kan være forsinket da hun alltid tar seg god tid til hver enkelt pasient, men det er det verdt.

Ærlig og tillitsfull

Lege: Ivanna Øien Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i de negative vurderingene om Ivanna. Det var litt usikkert i starten, men ble bedre og bedre for hver legetime.

Nå har barna mine og jeg hatt henne som eneste fastlege. Hun er god til å lytte, undersøke og foreslå løsninger. Resept og henvisning ordnet hun med en gang når de trengs. Jeg føler at vi blir tatt seriøst når vi snakker om både psykiske og fysiske plager.

Jeg skulle nesten ønske at hun var tilgjengelig hver gang vi trengte henne da hun kjenner til vår historikk, men alt i alt kunne vi ikke tenkt oss å bytte henne ut.

Trygg og inkluderende

Lege: Ali Naseribafrouei Skrevet

Lyttende, grundig og tar seg god tid til å snakke med barna når de er hos han. Bruker tid på å forklare direkte til dem og husker dem fra tidligere besøk. Skaper trygge og tillitsfulle barn som!

Meget flink og hyggelig lege

Lege: Ivanna Øien Skrevet

Kjappe og riktige vurderinger. Godt likt av meg og mine barn. Konkret og tydelig. Ryddig.
Alltid i rute. Meget flink med barn!

Dyktig lege!

Lege: Ivanna Øien Skrevet

Har vært heldig å ha Ivanna som fastlege nå, i endel år.
Har flere varige syksommer, og er det ei som har stått på for meg, for at jeg skal få rett hjelp, og behandling, så er det henne.
Kunne ikke hatt en bedre lege. Men livet er slik, alle kan ikke være en god match.
Jeg er i hvert fall fornøyd.