Ghita Marit Holten-Lund

Autorisasjon (2007)

Ghita Marit Holten-Lund er en av 8 fastleger i Indre Fosen

Siste vurderinger av Ghita Marit Holten-Lund

Verdens beste fastlege

Ghita er suveren på oppfølging av sine pasienter. Hun viser genuin omsorg for pasienten og følger alltid opp prøvesvar. Man får raskt time hvis det oppstår noe akutt. Opplever henne som meget faglig dyktig. I tillegg er hun alltid hyggelig og blid. Den beste legen jeg har hatt.

Flinkeste legen jeg har møtt

Ghita er en meget dyktig lege, og er svært imøtekommende og hun viser at hun bryr seg om sine pasienter.

Anbefales❤️

Forståelsesfull, hjelpssom og pliktoppfyllende.

Ghita er nok den beste fastlegen jeg personlig har hatt. Hun er veldig imøtekommende og jeg føler meg hørt og sett når hun hjelper meg.
Henne skal jeg ha i flere år om jeg får mulighet til det :)

Flink og veldig hyggelig lege :-)

Ghita har vært min fastlege i 1,5 år, men siden jeg skal flytte så må jeg også bytte fastlegen. Det var litt synd, fordi jeg var veldig fornøyd med hun. Hun var den beste fastlegen jeg har hatt.
Det har alltid vært lang ventetid å komme seg til legen, men det er vel slik overalt. De har lite tid til hver enkel pasient og de har mange pasienter. Det viktigste er at hun er en lege som lyter og fikser problemer, reagerer raskt og hjelper til. Kjempeflott lege! Tusen takk for alt og lykke til videre! ;-)

Svært god lege

Undertegnede har hatt Ghita M. H. Lund som lege en periode, fikk i dag henne formelt som fastlege. Dyktig, empatisk. Anbefales