Ghita Marit Holten-Lund

Dyrøy og Sørreisa legekontor
Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa
Ghita Marit Holten-Lund er en av 7 fastleger i Sørreisa

Siste vurderinger av Ghita Marit Holten-Lund

Flink og veldig hyggelig lege :-)

Ghita har vært min fastlege i 1,5 år, men siden jeg skal flytte så må jeg også bytte fastlegen. Det var litt synd, fordi jeg var veldig fornøyd med hun. Hun var den beste fastlegen jeg har hatt.
Det har alltid vært lang ventetid å komme seg til legen, men det er vel slik overalt. De har lite tid til hver enkel pasient og de har mange pasienter. Det viktigste er at hun er en lege som lyter og fikser problemer, reagerer raskt og hjelper til. Kjempeflott lege! Tusen takk for alt og lykke til videre! ;-)

Svært god lege

Undertegnede har hatt Ghita M. H. Lund som lege en periode, fikk i dag henne formelt som fastlege. Dyktig, empatisk. Anbefales

Fabelaktig lege

Hun har en særegen evne til å "se"pasienten,sette seg inn i problemene og ikke nødvendigvis ta alt for gitt.Gir pasientene tid til å legge fram problemene og spørre de riktige spørsmålene slik at det blir enkelt å få fram det som er saken.I tillegg til det er hun en dyktig kirurg,gjør veldig pent arbeid og yter mye mye mer en det man forventer av en allmenlege på et lokalt legekontor i en liten utkantkommune!Alt i alt en meget dyktig fagperson.