Indre Fosen Legetjeneste

Årnsetveien 35 7100 Rissa

Siste vurderinger av behandlere ved Indre Fosen Legetjeneste

Tar seg tid til pasienten. Er grundig og systematisk. Følger opp.

Lege: Jörg Dieter Sallaba Skrevet

Vil pasientens beste og er meget ærlig i tilbakemeldingene. Med noe bedre norsktale hadde alt vært helt topp.

Flink og veldig hyggelig lege :-)

Lege: Ghita Marit Holten-Lund Skrevet

Ghita har vært min fastlege i 1,5 år, men siden jeg skal flytte så må jeg også bytte fastlegen. Det var litt synd, fordi jeg var veldig fornøyd med hun. Hun var den beste fastlegen jeg har hatt.
Det har alltid vært lang ventetid å komme seg til legen, men det er vel slik overalt. De har lite tid til hver enkel pasient og de har mange pasienter. Det viktigste er at hun er en lege som lyter og fikser problemer, reagerer raskt og hjelper til. Kjempeflott lege! Tusen takk for alt og lykke til videre! ;-)

Svært god lege

Lege: Ghita Marit Holten-Lund Skrevet

Undertegnede har hatt Ghita M. H. Lund som lege en periode, fikk i dag henne formelt som fastlege. Dyktig, empatisk. Anbefales

Den beste fastlegen i Leksvik

Lege: Varatharasan Ananthan Skrevet

Er veldig grunndig i forhold til undersøkelser og oppfølging. Sjekker heller en gang for mye enn for lite. Er høflig og trivelig.

Helt grei han her.

Lege: Varatharasan Ananthan Skrevet

Han har lang ventetid. Det kommer nok av at han har mange pasienter å ta seg av. Noe som sikkert har sin årsak av at han er godt likt.
Ellers oppfatter jeg ham som grundig og veldig sympatisk. Imidlertid hender det at også han er på glatt og tynn is noen ganger, og da oppfatter jeg ham som passiv. Veldig redd for å gjøre noe feil antar jeg.

Alt i alt er det ikke aktuellt å bytte ham ut foreløbig, selv om det sikkert hadde vært like greit for ham.