Møllenberg Legesenter

Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Møllenberg Legesenter

Meget god lege

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Brukte Stålen i over 6 år og har meget gode erfaringer med han som fastlege. Allsidig lege som går inn for å hjelpe sine pasienter. Han er flik til å henvise og å være ærlig om det er noe han ikke har ekspertise på. God til å kommunisere og å være tydelig. Han er effektiv men ikke forhastet.

Veldig bra lege!

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Jeg har hatt Stålen som fastlege i over 10 år nå - de første årene med sjeldne besøk med kun små bagateller som tema, men etterhvert med et komplekst sykdomsbilde som var vanskelig å diagnostisere - så jeg har fått testet han ut på forskjellige områder. Gjennom hele perioden har jeg opplevd han som seriøs, hyggelig, rolig, omtenksom og jeg føler at han tar ting på alvor. Til tross for et komplisert sykdomsforløp føler jeg at jeg har fått veldig god hjelp og oppfølging. Han har alltid tid til å snakke litt ekstra, noe som nok et årsaken til, i mine øyne, det éne minuset ved besøkene: Det er noe ventetid hos ham, så sett av god tid.

Kjempefornøyd

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Har hatt Stålen siden studietiden. Ca 10 år? Er jo ikke så ofte innom. Unge menn er kanskje ikke så ivrige på å besøke fastlegen sin? Men når jeg først er der er det som oftest småsymptomer som jeg er bekymret over men som i ettertid viser seg å gå over på egenhånd. Likevel tar han meg alltid på alvor og henviser meg til spesialister og røntgen om han føler behov. Jeg regner med at 9 av 10 henvendelser til fastlege er symptomer som til slutt går over av seg selv. Skjønner derfor at noen leger føyser folk ut av kontoret igjen. Men slik er ikke Stålen.
Føler kanskje at han har blitt bedre de siste årene. Det kjennes ut som den sosiale intelligensen og ferdighetene innen yrket sitt er bedre. Helt naturlig det der. Det samme kan vel sies om meg selv:)

Topp fyr med godslig lynne og glimt i øyet. Flink å svare på "min helse"-portalen er han også.

Dårlig! Har ikke tid å høre på problemer å symtomer

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Verste legen jeg har vert borti, hører ikke på problemene. Var i time der å fortalte om symptomer på en av plagene mine også sier han bare har ikke tid vi må avslutte er lunsj.

Måtte dra på akutten med moderate smerter som han ikke ville høre på.

Virker som han er lege for å tjene store penger å ikke hjelpe folk.

Empatisk

Lege: Åge Juberg Skrevet

Han tar deg på alvor og er en flink lytter. Virker veldig faglig dyktig.
Anbefales.